⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه موتورهای جستجو و انواع آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه موتورهای جستجو و انواع آن با فرمت docx در قالب 52 صفحه ورد

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه موتورهای جستجو و انواع آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه موتورهای جستجو و انواع آن با فرمت docx در قالب 52 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 364/966 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه موتورهای جستجو و انواع آن با فرمت docx در قالب 52 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

دنیای امروز دنیای اطلاعات است و سریع ترین راه انتقال اطلاعات استفاده از فضای وب می باشد. با وجود آن که پیدایش وب موجب تحول شگرفی در فراگیری اخبار و اطلاعات علمی شده است اما همانطور که در شکل های 2-1 و 2-2 مشاهده می شود افزایش زیاد حجم اطلاعات در جهان مشکل یافتن اطلاعات ارزشمند و معتبر را از میان میلیون ها صفحه اطلاعاتی در سراسر جهان به دنبال داشته است به همین دلیل امروزه مسئله بازیابی اطلاعات از مهم ترین مباحث مورد توجه در حوزه مطالعات فضای وب است. برای حل این مسئله ابزارهای مختلفی به وجود آمده است، کارآمدترین و محبوب ترین ابزار بازیابی اطلاعات، موتورهای جستجو می باشد. 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1 مقدمه 8
2-2 انواع موتورهای جستجو 13
2-2-1 موتورهای کلید واژه ای 13
2-2-2 موتورهای جستجو بر اساس فهرست راهنمای موضوعی 13
2-2-3 موتورهای جستجوی مبتنی بر خزنده 15
 2-2-3-1 تفاوت موتورهای دایرکتوری با موتورهای مبتنی بر خزنده 16
2-2-4  موتورهای جستجوی ترکیبی 16
2-2-5 موتورهای جستجوی متا 17  
 2-2-5-1 فهرستی از موتورهای جستجو 17
2-2-5-2 جستجوی متوالی 17
 2-2-5-3 جستجوی هم زمان 17
2-2-6 موتورهای جستجوی هوشمند 18
2-2-7 موتورهای جستجوگر مبتنی بر هزینه 18
2-3 معماری موتورهای جستجو 20
2-4 اجزای معماری موتورهای جستجو 22
2-5 استراتژی های روزآمد سازی مخزن 27
2-5-1 روش دسته ای یا خزنده دائمی 27
2-5-2 جستجوهای نسبی یا کامل 32
2-6 دو نمایه اصلی واحد نمایه ساز 28
2-7 یک مثال از نحوه عملکرد موتور جستجو 31
2-8 مراحل كار موتورهای جستجو 31
2-8-1 پیش پردازش دادها 31
2-8-2 الویت بندی نتایج 32
2-9 برچسب ها 33
2-9-1 برچسب های توصیفی متن 33
2-9-2- بر چسب alt tag 33
2-10 فایل robots.txt 34
2-11 موقعیت و مسافت 34
2-12 مشکلات خزنده 35
2-13 روشهای بهینه سازی موتورهای جستجو 35
2-13-1 شاخص گذاری 35
2-13-2 جلوگیری از خزش و استاندارد خروج روبات ها 35
2-13-3 افزایش اهمیت 36
2-14 الگوریتم های رتبه بندی 37
2-14-1 پارامتر های رتبه دهی 37
2-14-2 وزن دهی به کلمات 37
2-14-3  ارزیابی کلمات کلیدی 37
2-14-4 پارامتر های وزن دهی 38
2-14-5 بازیابی تحمل پذیر 38
2-14-6 الگوریتم کلی غلط یابی املایی در موتور های جستجو 38
2-14-7 غلط یابی املایی 39 
2-14-8 الگوریتم فاصله ویرایشی 39
2-14-9 الگوریتم مجاورت کی-گرم 40
2-14-10 غلط یابی حساس به متن 40
2-14-11 مفهوم ربط 41
 2-14-11-1 ربط از نظر کاربر 42
و….


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود