خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید گردشگر با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد
نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید گردشگر word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید گردشگر با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 69/32 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید گردشگر با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
یزدانی (2007) عنوان میکند پژوهشهای صورت گرفته در زمینه رفتار خرید سوغاتی توسط گردشگران به دو دسته تقسیم میشوند: یک دسته آنهایی هستند که بر تولیدکنندگان سوغاتی و تأثیر تجاریسازی محصولات بر زندگی آنها متمرکز میشوند (کوهن ،1992-1993) و دسته دوم پژوهشهایی هستند که مصرفکننده سوغاتی را موردمطالعه قرار میدهند و به مواردی از قبیل مفهوم درک شده از سوغاتی توسط گردشگران (بنتور ،1993؛ لیترل ،1990)، ارتباط بین انواع گردشگری با انتخاب محصول (لیترل و همکاران ،1994؛ گرابرن ،1989)، تعریف اصالت در سوغاتیها (کوهن،1988؛ لیترل و همکاران)، ارتباط بین سن و جنسیت با رفتار خرید سوغاتی (اندرسون و لیترل ،1995-1996) میپردازند.
فهرست مطالب
عوامل تأثیرگذار بر رفتار خرید گردشگر 50
2-9-1-فصل سفر 52
2-9-2-سن و جنسیت 52
2-9-3-هدف از سفر 55
2-9-4-درآمد و تحصیلات 55
2-9-5-همراهان سفر و جنبه اجتماعی خرید 56
2-9-6-وسیله حملونقل مورد استفاده در سفر 58
2-9-7-نوع سفر 59
2-9-8-فرهنگ، ملیت و خرید 59
2-10-دلایل انتخاب هزینه کرد به عنوان شاخص رفتار خرید 60
2-11-پیشینه پژوهش
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“