⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 17
حجم 8219/610 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

تداوم سبک امپرسیونیسم در ایران با تلفیقِ سبک آموزشيِ استادان فرانسويِ این شیوه، و سبک شاگردان کمال‌الملک همراه بود. حاصل این تلفیق در رنگهای ناب و جلوه‌های نوريِ مختلف و بهره‌گیری از طراحيِ نقش بود. این شیوه نقاشی، به خاطر جلوه¬های طبیعی و ملموس با اقبال عمومی همراه شد، زیرا تموج رنگ و بازی نور و بهره‌گیری از انرژی رنگ‌ها تا حدود زیادی پاسخگوی ذائقه بصری ایرانی بود، و هنرجویان را بر آن داشت تا از پراختِ جزئیاتِ سوژه بگذرند، بطوریکه دقیق دیدن و سرعت عمل در انتقالِ این دقت، معیارِ عمده‌ی ارزش‌گذاريِ آثار آنان شد. با این وجود خلقِ این آثار با نوعی احتیاط و محافظه‌کاری در اعمالِ تکنیک‌های امپرسیونیستی همراه بود؛ امری که دال بر حاکمیتِ مداومِ کلاسیک‌گرایی از یک سو و از سوی دیگر عدم درک و دریافت عمیقِ این نقاشان از ویژگی‌های امپرسیون را نشان می‌داد. بیش از ده سال طول کشید تا نقاشان ایرانی با کاربستِ لکه رنگ‌های شفاف و زنده به «صورت امپرسیونیسم» نزدیک شوند، اما عام? مردم میان این نوع نقاشی  و نقاشی ناتورالیستی که به وسیله‌ی کمال‌الملک و پیروانش ترویج شده بود تفاوتی نمی‌دیدند. 

 

 

 

فهرست مطالب
2-7 جلوه های مکاتب مدرنیسم در نقاشی ایرانی 32
2-7-1امپرسیونیسم 32
2-7-2کوبیسم 33
2-7-3سورئالیسم 33
2-7-4اکسپرسیونیسم 34
2-7-5 آبستره 34
2-7-6پاپ آرت 35
2-7-7گروه سقاخانه 35
2-7-8نقاشی-خط 37
2-8 نقاشی انقلاب 38
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود