⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ اسطوره‌ای و فرمی و رنگ word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ اسطوره‌ای و فرمی و رنگ با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ اسطوره‌ای و فرمی و رنگ word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ اسطوره‌ای و فرمی و رنگ با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 8223/733 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ اسطوره‌ای و فرمی و رنگ با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 در این بخش عناصر، نقوش و رنگ‌های موجود درنگاره ها را لحاظ اسطوره و نماد مورد بررسی قرار گرفته‌اند اسطوره‌ها، عمری به درازی عمر بشر دارد اسطوره جزو ارزش‌های فرهنگی، و اعتقادی یک ملت تلقی می‌شود که می‌توان با مطالعه‌ی علوم جامعه شناسی، باستان شناسی، تاریخ، ادبیات، مردم شناسی و فرهنگ یک ملت به باورهای اسطوره ای آنها پی برد و اطلاعاتی درباره‌ی آنها به دست آورد می‌توان پی برد که چقدر این اسطوره ها در ادب، فرهنگ وهنر و حتی زندگی روزمره یک ملت تاًثیر دارداسطوره ها معمولاً برگرفته از ماجراهای واقعی هستند که در زمان‌های بسیار دور، یعنی در تاریخ باستان حقیقت داشته‌اند و در بین مردم آن زمان مایه‌ی افتخار و برکت و پیروزی و خوش یمنی بوده‌اند و در طول تاریخ، این اسطوره ها دهان به دهان و نسل به نسل تا به امروز در قالب داستانهایی خیالی و شاید هم تمثیلی منتقل شده‌انداز آنجا که عصر اسطوره و عصر هنر برعصر ادبیات مقدم است، می‌توان گفت که ورود اسطوره ها به دنیای هنر مقدم‌تر از ورود آنها به دنیای ادبیات بوده است از طریق بررسی و مطالعه‌ی آثار هنری یک ملت می‌توان به باورهای اسطوره‌ای آن ملت پی برد هر اسطوره نیازمند تفسیر وتاویل توسط مردم بومی همان منطقه که آن اسطوره از آن برخاسته است، دارد به هر حال، یک بیان اساطیری، نوعی بیان غیر مستقیم است و جنبه‌ی هنری دارد

 

 

 

فهرست مطالب
تجزیه و تحلیل نگاره ها از لحاظ (اسطوره‌ای، فرمی و رنگ)29
4 – 1 – بررسی اسطوره و نماد در نگاره‌ها 30
4 – 1 – 1 – سیاوش 30
4 – 1 – 2 – آتش 31
4 – 1 – 3 – سرو 31
4 – 1 – 4 –  حرکت مارپیچ 32
4 – 2 –بررسی نمادین رنگ در نگاره ها 33
4 – 2 – 1 – تبیین رنگ لباس سیاوش 33
4 – 2 – 2 – تبیین رنگ شبرنگ (سیاه) 33
4 – 2 – 3 – تبیین رنگ آتش 35
4 – 2 – 4 – رنگ قرمز 36
4 – 2- 5 – رنگ آبی 37
4 – 2 – 6 – رنگ سبز 37
4 – 3 – 1 – نگاره اول: دوره آل اینجو، مکتب شیراز37
4 – 3 – 2 – نگاره دوم: دوره تیموری،مکتب هرات39
4 – 3 – 3 – نگاره سوم: دوره صفویه39
4 – 3 – 4 – نگاره چهارم: دوره صفوی، مکتب قزوین39
4 – 3 – 5 – نگاره پنجم: دوره قاجاریه 40
4 – 4 -1 –  تحلیل ساختار فرمی نگاره ها 41
4 – 4 –2-  تناسب طلایی و خطوط  راهنما   46                                                                                                           
4 – 4 – 3 – تحلیل ساختار رنگ در نگاره 
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود