هدف از این تحقیق بررسی عدم تقارن اطلاعاتی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
دانلود تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی عدم تقارن اطلاعاتی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 48/144 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی عدم تقارن اطلاعاتی و ارتباط آن با محافظه کاری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
عدم تقارن اطلاعاتی
1-3-2- مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی
2-3-2- نظریه عدم تقارن اطلاعاتی
3-3-2- معیارهای ارزیابی عدم تقارن اطلاعاتی
4-2- محافظه کاری و عدم تقارن اطلاعاتی
پیشینه
منابع
یكی از عوامل موثر در تصمیم گیری، اطلاعات مناسب و مرتبط با موضوع تصمیم است. در صورتی كه اطلاعات مورد نیاز به صورتی نامتقارن بین افراد توزیع شود، این عدم تقارن میتواند نتایج متفاوتی را نسبت به موضوعی واحد سبب شود. بنابراین، قبل از اینكه خود اطلاعات برای فرد تصمیم گیرنده مهم باشد، كیفیت توزیع اطلاعات است كه باید به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد. زمانی كه عدم تقارن اطلاعاتی در رابطه با سهام یك شركت افزایش یابد، ارزش ذاتی آن با ارزشی كه سرمایهگذاران در بازار سرمایه برای سهام مورد نظر قائل می شوند متفاوت خواهد بود. درنتیجه، ارزش واقعی سهام شركتها با ارزش مورد انتظار سهامداران تفاوت خواهد داشت(حساس یگانه و پژنگ، 1388).
آنچه در بازارهای سرمایه باید مورد توجه قرار گیرد این است كه بسیاری از افرادی كه اقدام به سرمایه گذاری میكنند، مردم عادی هستند كه تنها راه دسترسی آنها به اطلاعات مهم شركتها، اطلاعیههایی میباشد كه از جانب شركتها منتشر میشود. یك نمونه از این نوع اطلاعیهها را می توان اعلان سود برآوردی هر سهم دانست كه در آن سود پیشنهادی هر سهم از جانب شركت پیشبینی شده و به اطلاع عموم رسانده می شود. حال اگر در بین سرمایهگذارانی كه در بازارهای سرمایه مشغول فعالیت بوده، افرادی باشند كه از نظر اطلاعاتی نسبت به سایرین در موقعیت بهتری قرار داشته باشند و به عنوان مثال از اعلانهایی كه قرار است درباره سود صورت پذیرد، مطلع باشند قادر خواهند بود تا بر عرضه و تقاضای بازار تاثیر گذاشته و به اصطلاح، منجر به بروز شكاف قیمتها گردند. دلیل اصلی آن نیز وجود عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سرمایه میباشد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“