هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
دانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 39 |
حجم | 50/47 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
رسانه های جمعی
2-1-1-انواع ارتباط
2-1-2-رسانه های گروهی
2-1-3-پیدایش رسانه ها
2-1-3-1-رسانه های چاپی
2-1-3-2-رسانه های الکترونیکی(رادیو و تلویزیون)
2-1-3-3-رسانه های جدید الکترونیک(رسانه های تله ماتیک)
2-1-4- شکل گیری فرهنگ رسانه ای
2-1-5- نظریه های رسانه
2-1-5-1-نظریه جامعه توده وار
2-1-5-2-نظریه مارکسیسم(کلاسیک)
2-1-5-3-نظریه اقتصاد سیاسی رسانه
2-1-5-4-نظریه مکتب فرانکفورت
2-1-5-5-نظریه کارکردگرایی ساختاری
2-1-6-کارکرد و نقش رسانه های ارتباط جمعی
منابع
رسانه ها مهمترین و موثرترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی ها در تحقق فرایند ارتباطات هستند. در فرهنگ فارسی «عمید» مقابل کلمه«رسانه» آمده است: « هر وسیله که مطلب یا خبری را به اطلاع مردم برساند، مانند رادیو و تلویزیون و روزنامه». امروزه به مدد تکنولوژی جدید و رشد ابزارهای انتقال اطلاعات و مبادله افکار و عقاید از طریق مطبوعات، رادیو و تلویزیون ساختار رسانه های سنتی برهم خورده و جهان ارتباطات وارد مرحله جدیدی از حیات خود شده است.
رسانه ها(رادیو، تلویزیون، مطبوعات، سینما و …) وسایل شگرفی هستند که مظهر ارتقای تکنولوژیک انسانند و پرتاب جوامع را به سوی آینده موجب شده اند. این مسایل در چرایی عادات تازه، تکوین فرهنگ های جدید جهانی، تغییر در رفتار و خلق و خوی انسان ها و روشهای زندگی و بالاخره کوچک شدن کره زمین و همسایگی ملل دوردست سهمی شگرف بر عهده گرفته اند. چنانکه برخی عصر حاضر را «عصر ارتباطات» خوانده و میزان پیوند یک جامعه را با افق شگرف تغییرات نوین و میزان تحرک آن در زمینه ارتباطات می دانند( سیدمحسنی،1389: 9-10).
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“