⭐️دانلود تحقیق برنامه درسی و آموزشی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی برنامه درسی و آموزشی با فرمت docx در قالب 137 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

دانلود تحقیق برنامه درسی و آموزشی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی برنامه درسی و آموزشی با فرمت docx در قالب 137 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 137
حجم 200/210 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی برنامه درسی و آموزشی با فرمت docx در قالب 137 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

مبانی نظری

فلسفه‌اموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده

منابع برنامه‌اموزش علوم در کشور ایران

اهداف كلی در برنامه قصد شده

دانسته های ضروری در برنامه قصد شده

مهارتهای ضروری

مشاهده

هدف های دانشی برنامه قصد شده

نگرش های ضروری

اهداف كلی و اهداف جزیی  به تفكیك دروس

چك لیست جمع بندی اهداف كلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده

ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده

فعالیتهای یاددهی -یادگیری از دیدگاه برنامه قصد شده

معلم از دیدگاه برنامه قصد شده

مبانی نظری مرتبط با برنامه درسی اجرا شده

از تمرکز تا عدم تمرکز در اجرای  برنامه درسی

هدف های‌اموزشی در برنامه درسی اجرایی

ریشه های تعیین هدف های‌اموزشی

شناخت و تدوین هدف های‌اموزشی

طبقه بندی و تحلیل هدف های‌اموزشی در حیطه های یادگیری

سطوح یادگیری در حیطه شناختی

سطوح یادگیری در حیطه عاطفی

سطوح یادگیری در حیطه روان حرکتی

محتوای‌اموزشی در برنامه درسی اجرایی

روشهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی اجرایی

ارزشیابی در برنامه درسی اجراشده

 پ‍ژوهش های مرتبط با متغیرها و عناصر برنامه درسی

آزمون تیمز ملاك بین المللی در ارزیابی برنامه درسی

پژوهش های مرتبط با اهداف برنامه قصد شده علوم تجربی

پژوهش های مرتبط با روشهای یاددهی- یادگیری برنامه‌درسی

پژوهش های مرتبط با ارزشیابی اجرای برنامه‌درسی

منابع

 

 

 

        مربیان پیشرفت گرا از جمله دیویی، برنامه درسی را عبارت از تجربه های یادگیری کسب شده توسط دانش آموزان  قلمداد  می کنند و تصمیم گیری برای  دانش آموزان توسط  دیگران را مردود  می شمارند و یا دست کم برای آن اهمیت ثانوی  قایلند. به دیگر سخن از نظر این مربیان، حقیقت  برنامه درسی چیزی جز تجربه های کسب شده توسط دانش آموز نیست که تنها پس از مواجه شدن با موفقیت و فرصت های یادگیری از قبل پیش بینی  شده، یا بر آمده ازتصمیم مشترک معلم ودانش آموز (پدیده ای پس از وقوع ) قابل ترسیم است .

 

 

 

گوتک به نقل از پاک سرشت(1384) تعریف پیشرفت گرایان ازبرنامه درسی قصد شده را درواقع محصول ارزشیابی همه جانبه ازنتیجه رویارویی دانش آموزان با فرصتها وموقعیت های یادگیری می داند که طبعاً برای کلیه دانش آموزان نیز یکسان نمی باشد که نگاه سنتی سند مکتوب یا یک برنامه درسی آموزشی است اما با توجه به نظر پیشرفت گرایان به جای مرحله برنامه ریزی باید برمرحله ارزشیابی ازآموخته ها تاکید داشت و یک برنامه درسی تدوین شده باید عین برنامه درسی تجربه شده و برنامه درسی کسب شده باشد، اعم ازتجربه های منطبق برجهت گیری های از قبل پیش بینی شده یا تجربه های قصد نشده، آیزنرکوشش نموده است با ارائه تعریفی از برنامه درسی میان تعریف های معارض جمع و تلفیق ایجاد کند. ازنظروی برنامه درسی یک مدرسه یا یک درس ویا یک کلاس درس را می توان به عنوان مجموعه ای از وقایع از قبل پیش بینی شده دانست که به قصد دستیابی به نتایج آموزشی-تربیتی برای دانش آموزان در نظرگرفته شده اندو چهارویژگی برای تعریف خود ذکر می کند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • پاورپوینت نسبت برنامه درسی با زمان یا جهت گیری زمانی برنامه درسی
  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و جایگاه آن در برنامه درسی ابتدایی ایران
  • مبانی نظری نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی
  • پروپوزال نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی
  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و ضررورت و موانع آن در برنامه درسی ابتدایی
  • الگوی برنامه درسی تلفیقی و ضررورت و موانع آن در برنامه درسی ابتدایی
  • نظریه های برنامه درسی برای پیشرفت درسی
  • ⭐️دانلود تحقیق معنی و مفهوم برنامه درسی در مدارس با فرمت ورد
  • نمونه مبانی نظری پایان نامه برنامه درسی و آموزشی با فرمت word
  • ادبیات نظری تحقیق تغییرات در کتب درسی ابتدایی، نگرش معلمان نسبت به تغییر کتب درسی
  • دانلود اقدام پژوهی درموردچگونه توانستم دانش آموزانم را به مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی ترغیب و تشویق کنم؟ 📗 ⭐️
  • دانلود فایل عنوان اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی ترغیب و تشویق کنم؟ 📗 ⭐️
  • ⭐️دانلود تحقیق برنامه درسی با فرمت ورد
  • ⭐️دانلود تحقیق برنامه درسی و کارکردهای تربیتی مدارس با فرمت ورد
  • ⭐️دانلود تحقیق آموزش و برنامه های درسی با فرمت ورد
  • ⭐️دانلود تحقیق آموزش و برنامه ی درسی در مدارس با فرمت ورد