⭐️دانلود تحقیق اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

دانلود تحقیق اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 46
حجم 227/620 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب
 مدیریت ارتباط با مشتری    
 اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    
 بررسی مدل‌های مطرح شده برای پیاده سازی CRM    
 پیشینه¬ی پژوهش    
 چارچوب نظری تحقیق    
 مدل تحقیق    
 متغیرهای مستخرج از تحقیق    

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي انتخاب، نگهداري و اداره كردن مشتريان، به¬منظور ايجاد ارزش در درازمدت می‌باشد. سيستم مديريت ارتباط با مشتري، ‌يك راهكار تجاري از طريق نرم‌افزار و فنوني كه براي كمك بيشتر به مديريت مؤثر ارتباطات مشتري در کانال‌های مستقيم يا غيرمستقيم مرتبط شده‌اند،‌ می‌باشد.

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري از بازاريابي يك به يك به¬منظور سفارشي كردن محصولات براي مشتري استفاده می‌کند كه شامل يك فرآيند جمع آوري داده پيوسته در تمام مدت تماس با مشتري و سپس تبديل اين داده‌ها به دانش براي ايجاد ارتباط مؤثرتر با مشتري در جهت سودآوري بيشتر می‌باشد. كليد موفقيت يك شركت در مديريت ارتباط با مشتري داشتن داده¬هاي زياد از مشتريانش نيست بلكه چگونگي كاربرد آن‌ها توسط شركت مهم است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود