گزارش کارآموزی سیم پیچی 💯

دانلود گزارش کارآموزی سیم پیچی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

گزارش کارآموزی سیم پیچی

گزارش-کارآموزی-سیم-پیچیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 44 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏فهرست….‏……………………………………………………………………………….1
‏تاریخچه نت……………………………………………………………………………..3
‏اهداف نت ………………………………………………………………………………3
‏عناصرتشک‏ی‏لدهندهس‏ی‏ستم‏………………………………………………………………4
‏انواع سازمانهای نگهداری و تعمیرات…………………………………………………….6
‏نحوه کدگذاری تجهیزات………………………………………………………………..6
‏13‏مرحله برای رسیدن به نت مطلوب…………………………………………………….7
‏مشخصهها‏یی‏ک‏واحدنتممتاز‏………………………………………………….. …..16
‏چرخهنت‏……………………………………………………………………………..18
CM‏……………………………………………………………………………………20
‏مراحل طراحی و پیاده سازی سیستمنت مبتن‏ی‏ بر وضع‏ی‏ت‏(CBM‏)……………………….21
‏محور سازان ایران خودرو…‏……‏.‏………………………………………………….28
‏وظایف واحد نت………………………………………………………………………29
‏دستگاهها………………………………………………………………………………30
‏روند اجرایی تعمیرات……………… …………………………………………………34
‏دستگاه ‏برش‏ و لخت کن سیم ( ZDBX-1‏) …………………………………………….36
‏اجزائ دستگاه…………………………………………………………………………36
‏خرابی های احتمالی…………………………………………………………………..36
‏سیستم خنک کاری……………………………………………………………………..37
‏پنل تنظیمات…………………………………………………………………………..38
‏سیستم برش و انتقال ‏……………………………………………………………………40
‏استپ موتور‏…………………………………………………. ………………………..40
‏خرابی های احتمالی‏………………………………………… ……………………….44
‏علل خرابی…………………………………………………………‏…..‏…………….44
‏انواع تیغچه……………………………………………………………………………47
‏نحوه کار کرد نازل……………………………………………………………………..50
‏سیستم برق ……………………………………………………………………………52
‏کیتهای استپ موتور……………………………………………………………………53
‏سیم پیچ مرکزی……………………………………………………………………….54
‏طرز کار……………………………………………………………………………….55
‏بررسی دستگاه از نظر بازده……………………………………………………………56
‏نتیجه………………………………………………………………………………….57
‏پیشنهادات……………………………………………………………………………..57
2
‏تار‏ی‏خچه‏نت
‏عمدهفعال‏ی‏ت‏ها‏ی‏نتتاقبلازدهه‏ 1950 ‏درتعم‏ی‏رات‏بعدازخراب‏ی‏خلاصهم‏ی‏شد‏. ‏نتپ‏ی‏شگ‏ی‏رانهPreventiveMaintenance‏دردهه‏ 1950‏،نتبهرهورProductive Maintenance‏كهتوجهبهكارا‏یی‏اقتصاد‏ی‏تجه‏ی‏زات‏معطوفداشتدردهه‏ 1960 ‏دركشورها‏ی‏صنعت‏ی‏رواج‏ی‏افت‏وازدهه‏ 1970 ‏روندتكامل‏ی‏درمسائلنگهدار‏ی‏وتعم‏ی‏رات‏باشكلگ‏ی‏ر‏ی‏نتبهرهورفراگ‏ی‏رTotal Productive Maintenance‏واردمرحلهجد‏ی‏د‏ی‏شد‏. ‏درنتبهرهورفراگ‏ی‏ر‏نتا‏ی‏ج‏حاصلازفعال‏ی‏ت‏ها‏ی‏صنعت‏ی‏وتجار‏ی‏بهصورتاعجابانگ‏ی‏ز‏ی‏بهبود‏ی‏افته‏وباعثا‏ی‏جاد‏ی‏ك‏مح‏ی‏ط‏كار‏ی‏بابهرهور‏ی‏با‏لا،‏شاد‏ی‏آفر‏ی‏ن‏وا‏ی‏من،‏بابه‏ی‏نه‏ساز‏ی‏روابطب‏ی‏ن‏ن‏ی‏رو‏ی‏انسان‏ی‏وتجه‏ی‏زات‏ی‏كهبهآنسروكاردارندم‏ی‏گردد‏ . ‏امروزهدراكثرصنا‏ی‏ع‏كشورعز‏ی‏ز‏ماانجامبرنامهر‏ی‏ز‏ی‏نگهدار‏ی‏وتعم‏ی‏رات‏باعنوانPM‏مطرحم‏ی‏باشدودرواقعتشك‏ی‏ل‏بخشPM‏درنمودارسازمان‏ی‏وته‏ی‏ه‏نرمافزارها‏ی‏مرتبطبهصورت‏ی‏ك‏روشعامبهكارگرفتهم‏ی‏شود‏.
‏اهداف نت
‏اهداف اصلی
‏-بهینه کردن توانائی ماشین آلات به منظور رسیدن به حداکثر خدمت و کاهش زمانهای خرابی ماشین آلات و نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شرکت با بالاترین قابلیت اطمینان.
‏اهداف فرعی
‏-ایجاد آرشیو مدارک فنی بعنوان بانک اطلاعاتی شرکت.
‏-بررسی و آنالیز فنی و اقتصادی نگهداری و تعمیرات انجام شده.
‏-کاهش هزینه انرژی.
‏-ایجاد زمان توقف کمتر در مقابل خدمت بیشتر.
‏-کاهش هزینه تعمیرات تکراری و متوالی.
‏-افزایش کیفیت خدمت و جلوگیری از ضایعات بر اثر خرابی ماشین.
3
‏-جلوگیری از سرمایه گذاری سنگین جایگذاری.
‏-پایین آوردن هزینه خدمت.
‏-ایجاد نظم و ترتیب در تعمیرات و استاندارد کردن کارهای تعمیراتی.
‏-تهیه دستورالعملهای ایمنی و حفاظت فردی.
‏مفاهیم و اختصارات
‏ سیستم (System)
‏مجموعه ای از عناصر که برای انجام ماموریت و یا رسیدن به هدف خاصی با کمیت و کیفیت معلوم طراحی و ساخته شده و با ترتیب معینی با یکدیگر ترکیب شده اند.
‏عناصر تشکیل دهنده سیستم
‏هسته اصلی
‏ شامل عناصر اجرا کننده ماموریت.
‏عوامل و امکانات پشتیبانی : شامل وسائل و امکانات بررسی و آزمایش شرایط فنی و تکنولوژیکی، ابزار نگهداری و تعمیرات، قطعـات یدکی، اسناد و مدارک فنی نظیر نقشه ها، دستورالعملهای نگهداری و تعمیر و بهره برداری و… و پرسنل آزموده و آماده برای بکارگیری روشها و… .
‏ تعمیرات (Repairs‏)
‏شامل مجموعه فعالیتهایی است که بر روی یک سیستم یا وسیله ای که دچار خرابی و یا از کار افتادگی گردیده انجام می شود تا آن را به حالت آماده و قابل بهره برداری بازگرداند.
‏ نگهداری (Maintenance‏)
‏مجموعه فعالیتهایی که بطور مشخص و بصورت برنامه ریزی شده و با هدف جلوگیری از خرابی ناگهانی ماشین آلات انجام گرفته و با این کار قابلیت در دسترس بودن آنها را افزایش می دهیم.
‏ قابلیت اطمینان
‏احتمال کارکرد صحیح عنصر (سیستم) برای مدتی معین و از پیش تعیین شده و در کیفیتی معین و از پیش تعین شده می باشد.
‏ نگهداری پیشگیرانه PM(Preventive Maintenance)
‏فعالیتهایی به منظور جلوگیری از بروز نقص در تجهیزات.
‏ تعمیرات اضطراری EM(Emeergency Maintenance)
‏فعالیتهایی که در مواقع از کار افتادن تجهیزات یا بروز خرابی اعمال می گردد.
‏تعمیرات و اورهال کلی MO(Major Overhaul)
‏بررسی و آزمایش دقیق یک دستگاه و یا قسمتی از آن و برگرداندن آن به حد قابل قبول.
‏نگهداری و تعمیرات
4
‏نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده
‏نگهداری و تعمیرات بدون برنامه
‏تعمیرات اتفاقی
‏نگهداری پیشگیرانه
‏تعمیرات اصلاحی

‏در وقت از
‏کار افتادگی
‏در هنگام خاموشی دستگاه
‏در هنگام خاموشی دستگاه
‏سرویس حین کار
‏در وقت از
‏کار افتادگی
‏انواع سازمانهای نگهداری و تعمیرات
‏سازمان نت متمرکز
‏ در این نوع سازمان کلیه خدمات لازم جهت قسمتها و کارگاههای مختلف توسط یک سازمان متمرکز نت تامین می شود.
‏سازمان نت غیر متمرکز
‏ در این نوع سازمان به جای یک تشکیلات مرکزی هر یک از کارگاههای بزرگ تولید و قسمتهای کارخانه در داخل تشکیلات خود یک گروه نگــهداری و تعمیرات دارند که مستقیما زیر نظر سرپرست آن کارگاه انجام وظیفه می نمایند.
‏متمرکز
‏نیمه متمرکز (مختلط)
‏غیر متمرکز (گسسته)
‏پیشرفت زمان
‏میزان
‏تمرکز
‏نحوه کدگذاری تجهیزات
‏کد تجهیز شامل سه قسمت می باشد و ساختار آن به شرح زیر می باشد :
XXX / XXX / XXX

 

دانلود فایل