کارآموزی مدیریت 💯

دانلود کارآموزی مدیریت باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی مدیریت

کارآموزی-مدیریتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه:
‏مدیران آموزشی بنا به ویژگیهای شخصیتی، روانی و الگوهای تفکر خود، دانسته یا ندانسته به کمک یکی از سبکهای مدرسه خود را اداره می کنند و هر مدیر برای توجیه سبک خود ادعا می کند این سبک زودتر و بهتر به هدف می رسد و قسمت عمده اهداف آموزشی و پروش در انجام فعالیتهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی‏
‏ دانش آموزان آشکار می شود.
‏باید به این امر توجه کرد که دانش آموزان هر کشوری سهم بسزایی از درآمد و بودجه آن کشور را در زمینه های برنامه ریزی، تجهیز مدارس، حقوق معلمان و بقیه کارکنان اداری تهیه مواد و ابزار آموزشی و تهیه کتب درسی و … به خود اختصاص می دهند. ‏
‏( دلاور، 1369) لذا به طور جدی در مورد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راه و چاره ای اندیشه گردد. و این سرمایه های ملی به صورتی کارسازتر برای کشور و آبادانی آن به خدمت گرفته شوند.
‏بیان مسئله:
‏عنوان:‏ بررسی رابطه بین سبکه مدیریت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان سپیدان
‏مدیران آموزشی ابتدا توجه افراطی به سازمان ( وظیفه) داشتند اما با شروع روابط انسانی مدیران آموزش با گرای به رابطه مداری به نتایج درخشانی دست یافتند و امروز به توصیه متفکرین علم مدیریت یک مدیر آموزشی صرفاً نباید رابطه مدار یا … باشد بلکه در موقعیتهای مختلف باید تلفیقی از سبکها استفاده نماید. مجله مدیریت آموزشی. (1378، فروردین)
‏2
‏و بر اساس تجارب آموزشی و مطالعه تهیه کننده و طرح مشاهده گردید، که یلکهاب متفاوتی به کار گرفته می شود و با توجه به تغییر اینکه در اداره امور بوجود آمده، هم پیشرفتهای تحصیلی چشمگیری صورت پذیرفته هم افتهایی وجود داشته است که ‏
‏نمی تواند بی ارتباط با سبکهای مختلف مدیریتی باشد.
‏هدف پژوهش:
‏هدف کلی از تحقیق این است که با توضیح و ارائه سبکهای مدیریت:
‏بدانیم مدیران آموزشگاها بیشتر از کدامیک، از سبکهای برای اداره امور مدارس استفاده می کنند.
‏بکار گیری کدامیک از سبکها نقش موثرتری در پیشرفت دانش آموزان دارد.
‏توضیح:‏ تصور بر این است که پیشرفت تحصیلی نیاز افراد را در رسیدن به اخلاق اجتماعی و عواطف بیدار می نماید و شغلی که منبع در آمد باشد و زمینه وحدت و همبستگی را فراهم می کند در این طرح سبکهای مدیریت آموزشی در سیستم متمرکز و پیشرفت تحصیلی دو متغیر هستند که مورد بررسی قرار می گیرند.
‏3
‏اهمیت نظری و عملی پژوهش‏:
‏اهمیت نظری:‏ این تحقیق از این جهت دارای اهمیت است که سبکها و روشهای متداول و رایج در مدیریت که باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و بوجود آمدن محیطی آرام و رضایت بخش و زمینه ای برای شکوفائی استعدادها و علائق فعالیتهای کارکنان را فراهم‏
‏ می آورد مورد بررسی قرار می گیرد. از این رو شیوه صحیح که از سوی مدیر به کار گرفته شده می تواند زمینه ای مناسب جهت خلاقیت ها و ابتکارات کارکنان و دانش آموزان فراهم آورد.
‏از مسائل با اهمیت نظام آموزش و پرورش مدیریت و سازماندهی به حساب می آید. مدیریت آموزشی امری ظریف، تخصصی و علمی است و باید با خصوصیات روانشناختی اعمال گردد. بنابراین نقش مدیران آموزشی بسیار حیاتی است چه بسا برنامه ریزیها و هدفهای ارزشمند و متعالی که در نتیجه ناتوانائیهای مدیران بصورت موفق به اجرا گذاشته نشود.
‏این تحقیق می تواند زمینه ای مناسب جهت مدیریت و سازماندهی باشد.
‏اهمیت عملی:‏ این تحقیق از این جهت دارای اهمیت است که بر بنیان تحقیقات گذشته شکل گرفته شده بر مقالات، گزارشها تحقیقی و پایان نامه هایی که بصورت غیر مستقیم و مستقیم به موضوع پژوهش مرتبط است.
‏4
‏و این تحقیق درهر جامعه ای برای مدارس ها کمک می کند.
‏سوالهای پژوهش:
‏آیا بین سبکهای مدیریت و پیشرفت تحصیلی رابطه ای وجود دارد؟
‏آیا مدارسی که دارای پیشرفت تحصیلی بیشتری هستند مدیران آنها تابع سبکهای میانه رو هستند؟
‏تراکم نسبی میزان به کارگیری سبکهای مدیریت در کدام یک از سبکها بیشتر است؟
‏کدام سبک ما را به پیشرفت تحصیلی وهدفهای آن می رساند؟

 

دانلود فایل