کارآموزی شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص 💯

دانلود کارآموزی شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال 16 ص

کارآموزی--شركت-برق-منطقه-اي-خراسان-و-امور-انتقال-16-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 17 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه نويسنده
‏زندگي جستجو است، تلاش براي دست يافتن به مرزهاي نو، مرزهاي علم و دانش، بايد پيوسته آموخت، دانست، و به بار نشاند، مي توان با هربار ساختن لحظه هاي زندگي دوباره زنده شد.
‏به راستي عشق به دانستن بهترين عشق هاست.
‏بايد لحظه اي از آموختن غافل نشد،لحظه هاي زندگي بايد دوباره زنده شوند. پس بايد جستجو كرد، و لحظه هاي بي بار خود را با آموختن به پربارترين دقايق تبديل كرد.
‏يكي از مراحلي كه در دوران تحصيل در اختيار داريم كه همواره بياموزيم، به كار بگيريم و بهره ببريم، دوران كارآموزي است كه هم اكنون غالب دانشجويان بايد اين واحد را بگذرانند.
‏اميدوارم كه تمامي دانشجويان در اين دوران بحراني و مهم زندگي و تحصيل خويش موفق باشند. اين REPORT‏ در سه بخش عمده تنظيم شده است:
‏چارت داخلي سازمان شركت برق منطقه اي خراسان را به تصوير كشيده و توضيح ميدهيم.
‏شامل فعاليت ها و كارهائي است كه در داخل آزمايشگاه رلياژ انجام شده است.
‏شامل يك فعاليت تحقيقي مي باشد كه در زمينه A1700 ALPHA‏بود.
‏اكنون كه با ياري خداوند توانستم اين دوران را بگذرانم از تمامي مسئولان و دست اندركاراني كه مرا در اين امر ياري فرمودند كمال تشكر را دارم. اميدوارم كه همواره موفق و كامياب باشند.
‏با تشكر و احترام
‏نصيبه خاكشور- دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي- واحد تربت حيدريه
‏تابستان 83
‏شركت برق منطقه اي خراسان و امور انتقال
‏شركت توزيع نيروي برق خراسان
‏توزيع نيروي برق در حوزه عملياتي شركت توسعه، تعمير و نگهداري و تاسيسات توزيع تا سطح ولتاژ 20 ‏كيلو وات، انجام كليه خدمات فني و اداري بالغ بر1650000‏مشترك برق بر عهده اين شركت توزيع نيروي برق خراسان است.
‏شركت مديريت توليد برق طوس
‏بهره برداري از تاسيسات نيروگاه حرارتي طوس به منظور فروش به طور عمده بر عهده اين شركت مي باشد.
‏شركت مديريت توليد برق شهر
‏بهره برداري از تاسيسات نيروگاه مشهد به منظور فروش برق به طور عمده بر عهده اين شركت مي باشد.
‏شركت فني طوس نيرو
‏طراحي و احداث شبكه ها و پست هاي هوائي و زميني توزيع برق به همراه طراحي و ساخت كالاهاي برق و غير برقي مورد نياز بر عهده اين شركت مي باشد.
‏شركت احداث تاسيسات انتقال نيرو (اتانير)
‏احداث ساختمان خطوط و پست هاي فشار قوي و ساير خدمات وابسته بر عهده اين شركت مي باشد.
‏شركت نصب و تعميرات نيروي خراسان
‏طراحي و برنامه ريزي و نصب تعميرات توربورژنراتورها، ديزل ژنراتورها و تاسيسات وابسته بر عهده اين شركت است.
‏واحد رلياژ كه جزئي از امور انتقال مي باشد، امور مربوط به كنترل و حفاظت سيستم ها را انجام مي دهند و شامل قسمت هاي زير مي باشد:
‏واحد محاسبات
‏كنترل و حفاظت پست ها
‏كنترل و حفاظت نيروگاه ها
‏آزمايشگاه رلياژ
‏برق استان خراسان به طور مستقل از شبكه سراسري توسط پنج نيروگاه بزرگ و چندين نيروگاه ديزلي كوچك و متوسط تامين مي گردد.
‏انرژي توليدي نيروگاه ها به جز در دو نقطه منفرد كلات نادر و نهبندان توسط دو شبكه انتقال 132KV‏مستقل از يكديگر به مراكز مصرف منتقل مي گردد.
‏شبكه شمال از مرزهاي شمالي استان شروع و تا مركز استان(روستاهاي مهند از توابع فيض آباد تربت حيدريه) امتداد دارد، شرق و غرب استان را نيز تحت پوشش قرار مي دهد و فقط شهر كلات نادر (به دليل موقعيت خاص جغرافيائي و كمي مصرف در اين نقطه ) تحت پوشش نبوده و توسط نيروگاه ديزلي منفرد برق آن تامين مي شود.
‏شبكه جنوب از شهرستان گناباد شروع شده و به جز شهرستانها،نهبندان (به دليل بعد مسافت و كمي مصرف ) بقيه شهرهاي جنوب استان را دربر مي گيرد.
‏مجموع قدرت عملي نيروگاهاي استان 1200‏مگا وات مي باشد كه به ترتيب ؛
‏نيروگاه طوس 600‏مگا وات، نيروگاه مشهد 300‏مگا وات، نيروگاه شيروان 94‏مگا وات، نيروگاه قائن 36‏مگا وات و نيروگاههاي ديزلي مجموعا 70‏مگا وات مي باشد.
‏تعدد مشتركين برق استان بيش از 150000‏مشترك مي باشد كه برق توليدي %34‏به مصرف خانگي، % 29‏به مصرف كشاورزي، % 27‏به مصرف عمومي و تجاري و % 8‏به مصرف صنعتي مي رسد و الباقي در اماكن متبركه و مراكز آرد و نان مصرف مي شود.
‏شركت برق تا زمان سال 1376 كاملا به شكل دولتي اداره مي شد و شامل شركتهاي تابعه اي بود كه همه زير نظر شركت برق منطقه اي بودند ولي از تاريخ فوق قسمتي از امور به بخشهاي خصوصي جديدي واگذار شد و شركتهاي تابعه نيز به شكل خصوصي درآمدند. به خصوص بخشي از امور انتقال به شركت خصوصي مهام شرق (تعميرات و نگهداري تاسيسات نيرو ) واگذار شد كه بخش رلياژ نيز جزئي از اين شركت مي باشد.
‏واحد محاسبات:‏ اين قسمت، محاسبات مربوط به بخش بارشبكه ها و بهينه سازي آن و محاسبه تلفات در استان خراسان را انجام مي دهد.
‏كنترل و حفاظت پست ها:‏ اين قسمت مسئوليت و حفاظت پست ها در استان را بر عهده دارد. سركشي به پست و بر طرف كردن مسائل و مشكلات موجود از جمله وظايف اين واحد مي باشد.
‏كنترل و حفاظت نيروگاه ها:‏اين قسمت مسئوليت كنترل و حفاظت نيروگاه ها در استان را بر عهده دارد. سركشي به نيروگاه و برطرف كردن مسائل و مشكلات موجود از جمله وظايف اين واحد است.

 

دانلود فایل