کارآفرینی مرحله مقدماتي طرح ايجاد مكانهاي اطلاع رساني 24 ص 💯

دانلود کارآفرینی مرحله مقدماتي طرح ايجاد مكانهاي اطلاع رساني 24 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآفرینی مرحله مقدماتي طرح ايجاد مكانهاي اطلاع رساني 24 ص

کارآفرینی-مرحله-مقدماتي-طرح-ايجاد-مكانهاي-اطلاع-رساني-24-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏پرو‏ژ‏ه درس كار آفريني
‏عنوان :
‏مرحله مقدماتي ‏طرح ايجاد مكانهاي اطلاع رساني
‏پيشگفتار :
‏با ياد و نام خدا نوشته ي خود را آغاز مي كنم ، اميد به آنكه با ياري‏ ‏ پروردگار بتوانم طرح خوب و مورد پسندي ‏ ‏را ارئه دهم .
‏پيش از هر چيز از استاد‏ گراميم‏ در درس كارآفريني ، جناب آقاي موحد سپاس فراوان را دارم ، چراكه علاوه بر آموزشهاي كارآفريني ، به من درس داشتن زندگي موفق را كه قطعاً سرمايه اي براي آينده ي من به حساب خواهد آمد را آموزش دادند . از خداون متعال آرزوي سلامت و سعادت ايشان را آرزومندم .
‏پس از درك موضوع كارآفريني ، براي بهتر و متفاوت بودن طرح خود ، بدنبال پروژه ي مناسب‏ي‏ بودم تا‏ قابل توجه همگان ب‏اشد‏ ، به همين دليل براي انتخاب بهتر موضوع سعي كردم تا جنبه هاي مختلف موضوعات كارآفريني را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار دهم تا از انواع‏ آن‏ يك نوع را بعنوان منتخب برگزيده و از آن نوع طرح خاصي كه احتمالا‏ً‏ براي ديگران انتخاب نشده را ارئه دهم .
‏در اين بين با پرسشهايي كه از ديگر دوستان دربار‏ه ي انتخاب موضوع و نحوه ي ارائه و تحقيق درباره ي طرحشان داشتم ، به ‏خصوصياتي در هر نوع از پروژه هاي كارآفريني برخورد كردم كه باعث شد بدنبال يك پروژه ي مناسب و متفاوت از انواعي كه معمولا‏ً‏ ديگران انتخاب نموده بودند ‏باشم ، چراكه اغلب افراد براي اين پروژه فقط بدنبال اطلاعاتي در زمينه ي نحوه ي ايجاد يك شغل و شرايط و امكانات مورد نياز يك شغل بودند و اين گونه طرح ها ممكن
‏2
‏بود به تمايلات‏ و نيازمنديهاي ‏ديگر اعضا پاسخگو نباشد و فقط بعضا‏ً‏ به اطلاعاتشان بيافزايد . به همين دليل به دنبال طرحي برآمدم تا علاوه بر پوشش علايق و تمايلات مختلف ، با به اجرا در آمدن آن ، بخشي از نيازهاي افراد مختلف جامعه را در بر گيرد و هم شرايط يك طرح كارآفريني را دارا باشد و تا حد ممكن انواع ديگر پروژه هاي كارآفريني را ‏نيز ‏در بر گيرد ‏.‏ ‏در اين بين‏ طرح ايجاد اماكن اطلاع رساني جامع با شرايط متفاوت از نمونه هاي موجود به ذهنم خطور كرد و با تحقيقات در اين زمينه از طرق مختلف از جمله اينترنت و جستجو در سايتهاي كارآفريني و مراجعه به مكانهاي اطلاع رساني فعلي‏ و با ياري از ‏تفكراتم نسبت به موقعيتها و شراط‏ گوناگون‏ به اطلاعات‏ي دست يافتم كه در اين زمينه ‏بهتر‏ مرا‏ ياري كرد .
‏متن فعلي خلاصه اي از اين طرح بوده كه در حال حاضر مراحل اوليه ثبت اين طرح ( بخش عدم تشابه طرح ) در سايت كارآفريني در حال انجام است .
‏اميدوارم ‏ب‏ه لطف خدا مورد توجه ‏خوانندگان اين طرح ‏قرار گيرد .
‏3
‏فهرست مطالب
‏پيشگفتار ‏ 2
‏مقدمه ‏ 5
‏توضيحات درباره طرح‏ ‏7
‏تأثيرات و اهداف طرح ‏ ‏9
‏چگونگي كار و فعاليت اين مكانها ‏ ‏ ‏ ‏12
‏چارت تقسيم بندي بخشهاي مراكز اطلاع رساني ‏ ‏4‏1
‏شرايط و نحوه ي ايجاد چنين مكانهايي ‏چگونه است ؟‏ 18
‏كنترل بصورت دولتي يا واگذاري به بخش خصوصي ؟‏ ‏19
‏ايجاد بخشي براي اطلاع رساني درباره ي كالاها و لوزم مصرفي ‏ ‏22
‏نتيجه ‏ ‏24
‏18
‏مقدمه :
‏احتمالاً تا به حال ‏برايتان پيش آمده و يا با افرادي برخورد كرده ايد كه در تصميم گيريهاي مهم دچار مشكل شده اند و اين مشكل عمدتاً به دليل نداشتن اطلاعات كافي در زمينه ي مورد انتخاب خود بوده است ؛ براي مثال براي انتخاب يك رشته تحصيلي اغلب افرادي كه‏ در موقعيت تصميم گيري قرار مي گيرند ، ‏ بدون داشتن اطلاعاتي در مورد موضوع رشته ي ورودي‏ و يا با داشتن اطلاعات اندك ، دچار چندگانگي در انتخاب شده و بلاجبار‏ به ‏يكي از آن‏ رشته‏ ها‏ وارد شده‏ كه ممكن است با شرايط وخواسته هاي فرد هماهنگ نبوده‏ و بعد از مدتي ‏وي را با مشكل مواجه ‏كند ‏.
‏اين اتفاق در بسياري از زمينه هاي مختلف زندگي‏ ،‏ كه در آنها ‏نوع ‏انتخاب نقش اصلي را دارد اتفاق مي افتد ، براي مثال ‏: ‏در انتخاب رشته ورزشي ، هنري ، تحصيلي ، شغلي و … .
‏اين نوع تصميم گيريها موجب پشيماني از اتلاف وقت و هزينه مادي و معنوي شده و چه بسا افرادي بعد از مدتها به اين نتيجه خواهند رسيد كه راه را اشتباه آمده اند و بايد از راه ديگري وارد مي شده اند و اين امر باعث مي شود‏ كه‏ يا اين افراد اجباراً در اين رشته ادامه فعاليت دهند و يا حتي بعد از اين مدت مجبور به ‏خاتمه كار ويا ‏شروع دوباره از نقطه ي ديگري شروع كنند .
‏اين نوع اشتباهات در ظاهر فقط به بخش كوچكي از جامعه يعني همان فرد تصميم گيرنده و‏ شايد‏ بعضي از اطرافيان وي تأثير منفي بگذارد‏ ،‏ در صورتيكه اين نوع تصميمات بخش عظيمي از سرمايه هاي جامعه را كه براي آن فرد ‏،‏‌‏ از لحظه ‏ورود و ادامه ي ‏فعاليت ‏در آن زمينه قرار داده شده‏ را از بين مي برد و همچنين ايجاد هزينه ي فرصت زيادي مي كند ‏و ضرر بسيار بزرگي را با عدم فعاليت و يا تغيير و يا حتي ادامه ي بي ا‏ن‏گيزه ي آن رشته توسط افراد اين چنيني ‏بر روي جامعه شامل مي شود ‏.
‏حال براي حل اين چنين مشكلات و كمتر كردن اينگونه اشتباهات‏ بايد راه حل هاي مختلفي را در نظر گرفت و بهترين ها را براي اجرا در تكميل نمود . بعنوان يك راه حل موثر ، ‏مي توان مكانها و يا اداره جاتي را ايجاد كرد تا در اين مكانها عرضه ي اطلاعات در زمينه هاي مختلف داده شود تا افراد از اتلاف وقت و سرمايه و سردرگمي فرا‏وا‏ن در امور مهم زندگي درآيند و با ديد بازتر ، با اتلاف وقت كمتر و با انگيزه ي بيشتر و قوي تر شروع به فعاليت كرده و فعاليت خود را ادامه دهند .
‏5

 

دانلود فایل