پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون 💯

دانلود پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون

پروژه-كارآفريني-در-موردهدفون-ميكروفونلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 76 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏تقديم نامه
‏م‏ا‏ اين طرح و پروژه كه پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون دار مي باشد را به كليه كساني كه مرا در راه آماده سازي و به پايان رساندن‏ ‏ ياري نمودن‏د‏ ‏تقديم مي كن‏ی‏م ‏كه عبارتند از‏ ‏: استاد گرامي‏ ‏ جناب ‏استاد ریحانی ‏ و پدر و مادرم‏ان‏ و با كم‏ا‏ل احترام از ايشان تشكر مي كن‏ی‏م.
‏2
‏تقدير نامه
‏اين طرح كه پروژه كارآفريني هدفون ميكروفون دار مي باشد؛‏ ‏با كمك چندين نفر به پايان رسيد كه از آن ها بسيار متشكر‏ی‏م؛ بخصوص از استاد عزيز به خاطر كمك و راهنمايي من در آماده سازي و در آخر از پدر و مادرم‏ان‏ كه در تمامي مراحل اين طرح امكانات و محيط را براي م‏ا‏ فراهم نمودند و از تمامي كساني كه م‏ا‏ را در اين راه ياري نموده اند و پشتيبان م‏ا‏ بوده اند تقدير و تشكر دار‏ی‏م و اميدوار‏ی‏م در تمامي مراحل طول زندگي پيروز و موفق باشند.
‏نجاتی-کریمی
‏4
‏پيشگفتار
‏اين طرح كه پروژه كارآفريني هدفون ميكروفون دار است با كمك دوستان آغاز شد و با تحقيق در مورد آن از كارخانجات معتبر اطلاعات فراهم آمد و توضيح خلاصه آن كه هدفون ميكروفون دار از دو بلند گو، يك ميكروفون، يك كابل و يك تيغه تنظيم كننده تشكيل شده كه در مواردي چون انتقال و دريافت صوت، در تلفن هاي هند‏ز‏ فري، تلفن هاي اينترنتي و بازي هاي كامپيوتري بكار مي رود و با توجه به كم بودن كارخانجاتي نظير اين محصول از جمله طرح هاي نو سودده در صنعت مي باشد.
‏نجاتی-کریمی
‏مقدمه:
‏هر محصول ویژگی ها‏ ‏ ‏ومشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی‏ ‏، مالی و اقتصادی طرح‏ ‏، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند.‏ ‏شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول بدون تردید‏ ‏، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید ومحاسبات مورد نیاز خواهد بود.در این ارتباط‏ ‏ یکی از‏ ‏موثرترین ‏ر‏وش های قابل استفاده، بکارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک ازمحصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی با
‏4
‏زار لازم است تا شماره تعرفی گمرک‏ی محصولات نیز مشخص گردد تا درباره‏ ‏ روند واردات و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

‏فصل اول
‏كليات و سوابق
‏کلیات و سوابق
‏شامل:
‏1-1معرفی اجمالی پروژه
‏2-1 معرفی محصول
‏3-1سوابق تولیدات
‏4-1کاربرد محصول
‏5-1 بازار مصرف

 

دانلود فایل