پاورپوینت نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن 30 اسلاید 💯

دانلود پاورپوینت نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن 30 اسلاید باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن 30 اسلاید

پاورپوینت-نحوه-احداث-باغ-سیب-و-مراحل-مختلف-تولید-آن-30-اسلایدلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحّمن الرحّیم
عنوان :
نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن
نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن
تاریخچــه :
سیب ) یک میوه شفتدار ) میوه درختی ازطبقه Malus که عضوی از خانواده گل سرخیان می باشد. بیشتر گروه سیب ها به گونه M. domestica یا پیوندی های آن تعلق دارند .
اجداد وحشی سیب ها احتمالا ً درختی به نام ( Malus sieversii ) است که فاقد اسم همگانی است . و هنوز هم در قزاقستان یافت می شود . محققان در حال مطالعه روی M. sieversii که در برابر بسیاری از بیماریها و آفات مقاوم است می باشند تا بتوانند یک سیب مقاوم تر در برابرسرما بوجود آورند .
در کلیه مناطق آب و هوایی خنک، سیب غذای بسیار مهم ّ ی بوده است. نسبت به سایرمیوه های درختی( احتمالا ً بجز مرکبات) سیب را می توان برای ماهها انبار نمود درحالیکه همچنان ارزش غذایی خود را حفظ می کند. سیب های زمستانی که در اواخر پاییز چیده شده و در دمای بالای انجماد در سردخانه یا اتاق سیب نگهداری می کنند از سال 1800 غذای مه ّ می در اروپا و آمریکا به شمار می رفته است .
گونه های سیب :
بیش از 7500 گونه سیب شناسایی شده است . این گونه ها در نقاط شمالی، نیمه حاره و معتدل وجود دارند. چون درختان سیب به شرایط خنک کننده (requirement chilling) نیازدارند در آب وهوای استوایی گل نمی دهند .
در بین رایج ترین گونه های تجاری سیب می توان به این موارد اشاره کرد (Braeburn) نیوزیلند، سیب نارنجی (cox) بریتانیا : گونه قدیمی که امروزه محبوبیت گذشته را ندارد .( فوجی ( آسیا، استرالیا( گالا ( ، نیوزیلند ) سیب طلائی ( ، آمریکا و اروپا ) گرانی اسمیت ( استرالیا و کالیفرنیا ) جونا گلد ( ، آمریکا ) جوناتــــان و مکین تــاش ( ، کانــادا ) سیب قرمـز ( و آمریکا ) نوعی سیب زمستانی .( تمامی این سیب ها بجز نوع آخر شیرین و رنگین هستند .
گرانی اسمیت ترش است و بعضی از مردم آنرا بصورت تازه می خورند در ضمن برای آشپزی هم مطلوب هستند. پوست آن سبز روشن خالدار است . این گونه سیب برای رشد کامل نیازمند آب و هوایی گرم بوده و فصل رشد طولانی مدتی دارد .
طعم سی ب ه ـا :
مزه سیب ها برای اشخاص متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند. مثلا ً شهر واشنگتن ( آمریکا) به کشت سیب قرمز شهرت داشت . ام ّ ا در سال های اخیر ، کشت گونه های دیگرنیز محبوبیت یافته است . بعضی از مردم آمریکا سیب قرمز را بعنوان سیبی نا مرغوب با طعمی بسیار ملایم و ساختاری نرم به حساب می آ ورند. این افراد به سیب های ترد مثل فوجی و گالا تمایل یافته اند .
معمولا ً سیبهای جدید شیرین تر از انواع قدیمی هستند. بیشتر سیب های آمریکای شمالی و اروپا ، طعمی شیرین و ملس دارند . ام ّ ا سیب های ترش ، طرفداران بسیار اندکی دارند. سیبهای خیلی شیرین با طعم کم ی ترش ، در آسیا محبوبیت دارند. تمامی گونه سیب های جدید نرم ولی ترد هستند

 

دانلود فایل