پاورپوینت مهندسی فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی 💯

دانلود پاورپوینت مهندسی فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت مهندسی فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی

پاورپوینت-مهندسی-فرهنگی-در-سازمان-تامین-اجتماعیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 41 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

مهندسی فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی
عناوین مطالب
بخش اول : مقدمه و تعاریف
بخش دوم : ضرورتها و اهداف مهندسی فرهنگی
بخش سوم : اجزا و صنایع اثرگذار در مهندسی فرهنگی
بخش چهارم : آسیب شناسی و مهندسی فرهنگی
بخش پنجم: اسناد بالادستی و استراتژی سازمانی
بخش ششم: نتایج مهندسی فرهنگی سازمان
بخش اول
مقدمه و تعاریف
مقدمه
سازمان تأمین اجتماعی در تعاملات و ارتباطات اجتماعی خود از یک سو با اقشار و طبقات گوناگون اجتماعی و تشکل های مدنی و صنفی در حوزه کارگری ،بازنشستگی و کارفرمایی روبرو است و از طرف دیگر با وجود تعداد 63 هزار نفر همکار سازمانی در بیش از 1000 واحد اجرایی بیمه ای و درمانی استانی و ستادی و حدود 40 میلیون نفر جامعه هدف(حدود 12.8میلیون بیمه شده اصلی و 27 میلیون تبعی ، بیش از 2.5 میلیون نفر مستمری بگیر و پوشش 1. 3 میلیون کارگاه با طیف وسیعی از مردم و انسانها بعنوان مهمترین عنصر دارای عمل و عکس العمل (تز و انتی تز ) مورد نظر در بحث جامعه شناسی فرهنگی در ارتباط است . این در حالی است در سال 1393 تنها در حوزه مراجعات درمانی ،مردم بیش از 121 میلیون بار به مراکز درمانی سازمان اعم از درمان مستقیم و غیر مستقیم مراجعه کرده اند و در سال 1340 تعداد کارگاههای تحت پوشش سازمان 6200 مورد با وجود 33 شعبه بیمه ای و حضور 2700 کارمند سازمانی و تعداد حدود 318 هزار بیمه شده و مستمری بگیر بوده است و رشد فزاینده جامعه هدف سازمان در طی حدود نیم قرن گذشته منتهی به سال 1394را نشان میدهد .
جایگاه تامین اجتماعی در نظام ج.ا.ا
اصل 29 قانون اساسی: برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی ،بیکاری ،پیری ،از کار افتادگی ،بی سرپرستی ،در راه مانده گی ،حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی (وظایف حاکمیتی)
امام خمینی (ره): کسی که در جایی کار می کند باید خود و خانواده اش تامین باشد تا اینکه به کارش دلبستگی نشان دهد.
مقام معظم رهبری : 25 /1376/4 : نظام جمهوری اسلامی نظامی است که اساساً با تأمین اجتماعی به این صورتی که امروز در دنیا رایج است ، موافق است و در شمار آن نظام هایی نیست که به شکل فلسفی و زیربنایی با کارهای تأمینی در جامعه مخالفند .
– ما معتقدیم که مسئولان کشور و دولت باید به شکل ویژه ای طبقاتی را که نیازمند کمک هستند ، مشمول کمک رسانی کنند که البته این موضوع در سازمان تأمین اجتماعی به صورت بیمه های اجتماعی و کارهای تأمینی انجام می گیرد که با اساس و فلسفه نظام اسلامی منطبق است و هرچه تلاش شود پوشش بیمه ای به شکل صحیح تری گسترش یابد و افراد و خانواده ها را به تلاش بیشتری وادار کند و موجب شکوفایی جامعه شود با اهداف متعالی نظام منطبق تر است .
ریاست محترم جمهوری : آن روزی کشورما آباد و سربلند است که در مزارع و کارخانه های ایران اسلامی کارگران ما با نشاط و بدون دغدغه مشغول کار و فعالیت باشند .

 

دانلود فایل