پاورپوینت معاونت ادار ی و پشتیبانی 💯

دانلود پاورپوینت معاونت ادار ی و پشتیبانی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت معاونت ادار ی و پشتیبانی

پاورپوینت-معاونت-ادار-ی-و-پشتیبانیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 19 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
معاونت ادار ی و پشتیبانی
امور اداری
ورود اطلاعات فردی پرسنل اعم از کسب مدارک علمی ، دوره های ضمن خدمت ، افزایش تعداد فرزندان به سیستم امور اداری استان و آماده شدن برای صدور احکام پرسنلی نیروهای رسمی ، پیمانی و کارمعین.
صدور احکام پرسنل داروخانه های ارومیه و مهاباد با توجه به دستورالعمل شورای عالی کار کشور .
معاونت اداری و پشتیبانی
امور اداری
تکمیل پرونده های همکاران مشمول ارتقاء رتبه و تشکیل کمیته انتصابات استان و بررسی پرونده ها و صدور احکام ارتقاء رتبه تا سطح رتبه ارشد در استان و ارسال پرونده های ارتقاء رتبه خبره به مرکز جهت بررسی ، تایید و ابلاغ جهت اجراء .
در بحث تبدیل وضعیت ها ، اطلاعات تمامی همکاران پیمانی و کار معین به مرکز ارسال شده و بمحض اعلام بخشنامه مربوطه اقدام شایسته بعمل خواهد آمد .
معاونت اداری و پشتیبانی
امور اداری
ارزشیابی های سالهای 1388 و 1389 پرسنل رسمی و پیمانی انجام و فرم ها به تایید مدیریت محترم جمعیت استان رسیده و در پرونده پرسنلی همکاران بایگانی شده که به مرور برابر بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه از نتایج و نمرات مربوطه استفاده شده و می شود .
ارزشیابی سال 1390 نیز براساس دستورالعمل های مربوطه برای پرسنل رسمی و پیمانی از طریق حوزه بازرسی جمعیت استان در حال پیگیری و انجام است که به محض تایید نهایی و ابلاغ ، از نتایج آن استفاده خواهد شد .
معاونت اداری و پشتیبانی
امور اداری
از اوآخر سال 1390 مراحل جذب 15 نفر راننده نجاتگر به پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان شروع شده و در مرحله گزینش می باشد که به محض اعلام نظر گزینش و ابلاغ نتایج از طریق اداره کل امور اداری مرکز نسبت به جذب و شروع بکار آنها اقدام خواهد شد .
در طول سال 1391 نیز همانند سال های گذشته کلیه احکام مربوط به تک تک همکاران اعم از ارتقاء طبقه ، رتبه ، تغییر پست ، افزایش و یا کاهش اولاد ، تغییر محل خدمت و …… صادر ، ابلاغ و اجراء خواهد شد .
معاونت اداری و پشتیبانی

 

دانلود فایل