پاورپوینت مدریت مذاکره 💯

دانلود پاورپوینت مدریت مذاکره باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت مدریت مذاکره

پاورپوینت-مدریت-مذاکرهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 14 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
مدریت مذاکره
مذاکره چیست؟
مذاکره فراگرد تصمیم گیری توافقی بین افراد به هم وابسته و با ترجیحات متفاوت است یا می توان گفت مذاکره فراگردی است که دو یاچند نفر یا گروه دارای هدفهای مشترک ومتضاد، طرحهای پیشنهادی خود را بیان می کنند وشرایط خاص خود را مورد بحث قرار می دهند تا احتمالا” به توافق برسند.
اهداف مذاکره کدامند؟
هدف های ماهوی:
این نوع هدف ها به نتایج مربوط به مسائل محتوایی موردبحث باز می گردد، مانند مبلغ ریالی توافقنامه حقوق ودستمزد دروضعیت چانه زنی جمعی.
هدف های رابطه ای:
این هدف ها به نتایج خوب کارکردن افراد درگیر مذاکره با همدیگر پس از به نتیجه رسیدن مذاکره اشاره دارد، مانند توان اتحادیه کارگری و نماینگان مدیریت درکارکردن اثربخش بایکدیگر پس ازرفع منازعه برسرقرارداد حقوق ودستمزد.
انواع مذاکره
مذاکره توزیعی:
این نوع مذاکره بطورمعمول درباره یک مورد به تنهایی صورت می گیرد که درآن سودیکی به ضرر دیگری تمام می شود و از این جهت آن را مذاکره برد و باخت می نامند. این مذاکره اغلب در زمینه مسائل اقتصادی است و قدرت در آن نقش کلیدی ایفا می کند.
مذاکره تلفیقی:
در این نوع مذاکره، مذاکره کنندگان مسائل طرفین را شناسایی وگزینه ها را معین و ارزیابی می کنند و با بیان آشکار ترجیحات خود، توامان به گزینه مورد پذیرش طرفین نائل می آیند.

 

دانلود فایل