پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته 💯

دانلود پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته

پاورپوینت-سيستم-هاي-اطلاعاتي-مديريت-پیشرفتهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته
كتاب درسى : رهنورد، فرج اله ، مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی ، تهران: نشر نی ، 138 9
ارزشيابى :
مشاركت در كلاس 10 %
تكاليف فردى /گروهی 30%
امتحان نهايى 60%
کارگروهی/فردی :
بررسی و تهیه گزارشی در خصوص یکی از انواع سیستم های اطلاعاتی و ارائه آن در کلاس و پاسخگویی به پرسش های دیگر دانشجویان
سیستم های اطلاعاتی مدیریت
عصر اطلاعات
اين واقعيت كه امروزه سازمان ها در عصر اطلاعات به سر مي برند ، با الزامات و محدوديت هايي مواجه هستند كه در گذشته نه چندان دور طرح آنها ضرورتي نداشت .
بدون شك ايجاد سازگاري در ابعاد مختلف سازمان با تغييرات محيطي و استفاده از ابزارهايي كه به مرور پيشرفت فنّاوري در اختيار مديران قرار مي گيرد، نه تنها ضروري است بلكه حيات سازمان ها در محيط هاي فرار (Volatile) و متلاطم (Turbulent) امروزي به اين مهم بستگي دارد .
تحولاتي كه در عصر اطلاعات رخ مي‌دهد سازمان‌ها و دولت‌ها را به صورتي گريز ناپذير به مبارزه مي‌طلبد و مديران را سخت به چالش وا داشته است .
عصر اطلاعات
عصر اطلاعات با اين معضل آغاز شد كه تصميم گيري در محيط هاي متلاطم بدون دستيابي مستمر به اطلاعات مرتبط عملاَ سردرگمي زيادي را ببار مي آورد . طراحي و استقرار سيستم ها و فنّاوري هاي اطلاعاتي (IS/IT) تلاشي بود در جهت پاسخ گويي به اين نياز كه از عناصر بنيادين عصر اطلاعات به شمار مي روند .
اگر به سيستم ها و فنّاوري اطلاعات (IS/IT) به ديده يك فرصت بنگريم، بايد گفت امكان طراحي اشكال جديد سازماني ، سيستم هاي كنترلي جديد ، بازمهندسي فرايندهاي سازماني و مانند اينها با اتكا به IS/IT فراهم شده است .
ویژگی های عصر اطلاعات
درصد قابل توجهي از نيروي كار در پردازش و انتشار اطلاعات دخيل هستند.
اطلاعات به صورت كالاي قابل فروش در آمده كه سازمان ‌ هايي آن را در پردازش داده ‌ ها به كار گرفته اند تا براي بدست آوردن درآمد به سازمان ‌ ها فروخته شود. صنعت اطلاعات به سازمان ‌ هايي اطلاق مي ‌ شود كه از خريد و فروش و تجارت اطلاعات، درآمد كسب مي ‌ كنند.
فناوري ‌ هاي اطلاعات و ارتباطات خيلي سريع در حال پيشرفت هستند و محور گسترش اطلاعات و بهبود سازماني در ابعاد مختلف هستند.
جهاني شدن امكان تحقق پيدا كرده است. يعني در نظام جهاني شدن بازارها، سرمايه و فناورى به نحوي باهم يكپارچه و ادغام مي ‌ شوند كه جهان اندازه متوسط خود را از دست ميدهد و به دنياي كوچكي (دهكده جهاني) تبديل مي ‌ شود. بطوري كه تمام انسان ‌ ها قادرند در اين جهان به پيرامون خود سريع تر، ارزان تر و بهتر از قبل دسترسي داشته باشند. سمبل اين نظام شبكه اينترنت است.
در عصر اطلاعات ساختار قدرت موازنه سه قطبي از دولت و سرمايه دار/افراد ناشي مي ‌ شود نه صرفاَ دولت ‌ ها. ابر انسان ‌ ها بجاي ابر قدرت ‌ ها مطرح هستند كه از طريق شبكه اطلاعاتي به يكديگر مرتبط شده اند.

 

دانلود فایل