پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفيد (⭐⭐⭐) 💯

دانلود پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفيد (⭐⭐⭐) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفيد (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-سند-نهضت-مطالعه-مفيد-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 47 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

سند نهضت مطالعه مفيد
( مصوب جلسه 525 و 526 مورخ 31/1/89 و 14/2/89 شوراي فرهنگ عمومي )
يكي از مسائل مهم كه همت مضاعف و كار مضاعف مي طلبد ، مسئله ي توليد فكر است. كتابخواني، افزايش معلومات عمومي در زمينه هاي گوناگون .
(1/1/1389 – مقام معظم رهبري )
ماده 1- مقدمه :
نقش والا و حساس مطالعه در تكامل فردي و اجتماعي كه در نهايت به پرورش ابعاد كمال ‌ آفرين و آسماني روح بشر نيل مي ‌ كند، انكار ناشدني است. در بيان اهميت بنيادين کتاب و کتابخوانی همين بس که خداوند نخستين خطاب به آخرين فرستاده خويش را با «إقرأ» آغاز کرده است و معجزه خاتم پيامبران کتاب مي ‌ باشد. تصريحات موکد و مکرر مقام معظم رهبری در باب افزايش مطالعه و کتابخوانی همواره بيانگر اهميت اساسی اين ارزش فرهنگی در جامعه ما بوده و ضرورت توجه بيشتر به آن را نشان می ‌ دهد.
در روزگار ما كه رسانه ‌ هاي گوناگون براي تصرف سرمايه فکر و انديشه انسان گوي سبقت از يكديگر مي ‌ ربايند، وظيفه ‌ اي خطير بر عهده دستگاه ‌ هاي فرهنگي مربوط به حوزه مطالعه قرار دارد. بدون شك ترويج و گسترش فرهنگ مطالعه مفيد در كشور، در گرو حمايت همه جانبه سازمان ‌ ها و نهادهاي نظام و توجه خاص مسئولان به اين امر است. طرح نهضت مطالعه مفيد گامي است در اين طريق.
شوراي فرهنگ عمومي بر اساس مصوبه جلسه شماره 514 مورخ 14/7/1388 و پيرو جلسات شماره 525 و 526 مورخ 31/1/1389 و 14/2/1389 در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در مورد كتابخواني، طرح نهضت مطالعه مفيد را به شرح زير تصويب نمود:

 

دانلود فایل