پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي 💯

دانلود پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي

پاورپوینت-سازمان-ها-و-ادارات-مجازيلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 20 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
2
موضوع ارائه
سازمان ها و ادارات مجازي
3
مقدمه :
سازمان مجازي در فرهنگ مديريت واژه اي نو مي باشد که يک شکل و گونه جديد از سازمان را معرفي مي کند . در زمانه ما که عصر پديداري تازه ها و نوع آوري هاست , نوع جديدي از سازمان در حال ظهور است . اين سازمان که آن را سازمان مجازي ناميده اند از نوعي تلفيق ميان گروه ها و واحدهاي پراکنده اي که به مدد شبکه هاي ارتباطي با هم پيوند خورده اند و تشکل جديدي را بوجود آورده اند, شکل گرفته است . به کارگيري فناوري هاي اطلاعاتي نظير اينترنت , پاينت (خريد الکترونيکي ) پست الکترونيکي و همچنين فراگير شدن استفاده از رايانه باعث شده تا شکلهاي سازماني جديدي پا به عرصه وجود بگذارند .
4
چرا مجازي ؟
از جهت لغوي, واژه « مجازي Virtual » از مباحث کامپيوتر به عاريت گرفته شده است . در کامپيوتر به حافظه اي که بيشتر از ظرفيت حافظه واقعي است , حافظه مجازي مي گويند و در سازمان نيز به همين سياق و با توجه به اينکه از منابع بيروني که واقعاً متعلق به سازمان نيست , سازماني به وجود آمده است آن را سازمان مجازي ناميده اند ؛ سازماني که موجوديت آن متعلقات سازمانهاي ديگر است و به خودي خود موجوديتي ندارد .
5
عصر مجازي يا موج چهارم چيست ؟
موج چهارم در حقيقت , شکل توسعه و تکامل يافته عصر اطلاعات و دانش است که در آينده اي نزديک ظهور خواهد کرد و فضاي سه بعدي را در اختيار بشر قرار خواهد داد . عصر مجازي مي تواند دورنماي تحول دراز مدت جامعه اطلاعاتي امروز باشد . در اين عصر بيشتر امور بشر به صورت غير فيزيکي قابل انجام است تمام اموري که اين روزها در عصر ارتباطات و موج سوم با پيشوند « E » مطرح مي شوند , در عصر مجازي داراي پسوند مجازي خواهند شد :
بانکداري مجازي,پول مجازي ,تجارت مجازي ,خدمات مجازي ,دولت مجازي ,دانشگاه مجازي ,پليس مجازي ,شهر مجازي و…
عصر کشاورزي
عصر صنعت
عصر مجازي
عصر اطلاعات

 

دانلود فایل