پاورپوینت روش های ایجاد نشاط در کلاس 💯

دانلود پاورپوینت روش های ایجاد نشاط در کلاس باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت روش های ایجاد نشاط در کلاس

پاورپوینت-روش-های-ایجاد-نشاط-در-کلاسلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
با کودکان به زبان های گوناگونی می توان حرف زد. زبان قصّه ، زبان شعر ، زبان مثَل و … امّا بهترین و گویا ترین زبانی که همه ی کودکان در سنین مختلف و با بهره های هوشی متفاوت می توانند آن را درک نمایند ، زبان بازی است.
عوامل موثّر بر نشاط کودکان در کلاس درس
·         وضعیت فیزیکی کلاس :
فضای فیزیکی شامل رنگ ، نور ، چینش  نیمکت ها ، تهویه  و تعداد دانش آموزان برخی از دانشمندان معتقدند تمایل ناخودآگاه ما به یک یا چند رنگ خاص می تواند نشانه ای از نیازهای بدن ما در جهت ترمیم خود باشد. به عنوان مثال رنگ نارنجی رنگ گرم و صمیمی است . نارنجی پرتوهای شادی آفرینی از خود ساطع می کند که موجب رفع خستگی است . رنگ سبز که انرژی زا و آرامش بخش است به طوری که اضطراب را از انسان دور می کند  و موجب رفع تنش و گرفتگی عضلانی     می شود. به خصوص که سبز رنگی     ایده آل برای فضاهایی است که در آنها تمرکز و آرامش مورد نیاز است.
چینش نیمکت ها
علمای تعلیم و تربیت بهترین روش چینش صندلی ها را به صورت دایره ای یا «   U » شکل پیشنهاد می کنند. خصوصا در درسهایی که نیاز به بحث و بررسی فعالیت های گروهی برای حل یک مسئله و یا انجام آزمایش و یک پروژه می باشد. در این صورت تعامل و ارتباط به شکل صحیح انجام پذیر خواهد بود . این امر باعث می گردد تمامی فراگیران درگیر آن فعالیت شوند و حالت انفعالی  و خستگی در آنها به وجود نیاید.
·         تهویه و تعداد دانش آموزان
تهویه  هوا باعث می شود به صورت مستمر هوای تازه و پر اکسیژن در کلاس جریان داشته باشد و تنفس راحت تر انجام گردد. ضمن آن که تعداد دانش آموزان باید به خصوص نسبت به مساحت و فضای کلاس متناسب باشد.

 

دانلود فایل