پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری (دانلود سریع)

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری

دانلود سریع پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری از فروشگاه فایل پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری  : پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 1065/861 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

برخي از الگوهاي تحليلي

الگوی مبتنی بر تئوری تشکیل سندیکا

الگوی مبتنی بر ارزیابی اطلاعات برای تصمیم گیرنده

الگوی مبتنی بر تشکیل گروه

الگوی مبتنی بر آشکار ساختن

الگوي مبتني بر تحليلي -نمايندگي

تئوري اثباتي از حسابداري

 

قسمتی از متن

زماني كه جنسن اين اتهام را وارد آورد كه «تحقيق در حسابداري (به جز يك يا دو مورد استثناي قابل ذكر) غير علمي بوده، موضوع روش اثباتي در حسابداري مطرح شد. سپس جنسن درخواست «ارائه يك تئوري اثباتي از حسابداري نمود تا بتوان بدان وسيله توضيح داد كه حسابداري همان چيزي است كه اكنون وجود دارد، كار يا فعاليت حسابداران را توجيه كرد و درباره اين پدیده ها و اثرهايي كه بر مردم و منابع مورد استفاده دارند، سخن گفت».

پيام اصلي را كه پس از مدتي «مكتب روچستر از حسابداري» ناميدند اين است كه بيشتر تئوري هاي حسابداري غير علمي هستند، زيرا آنها حالت هنجاري يا دستوري دارند و تئوري هاي اثباتي كه مي توانند شيوه اجرايي حسابداري واقعي را در قالب روش انتخاب آزاد مديريت از رويه هاي حسابداري و شيوه هاي تدوين استانداردها و تغيير آنها در دوره زمان را توجيه نمايند، بايد جايگزين آن روش شوند.

 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید