پاورپوینت خلاصه مسائل جاری نظام پذیرش و بررسی 💯

دانلود پاورپوینت خلاصه مسائل جاری نظام پذیرش و بررسی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت خلاصه مسائل جاری نظام پذیرش و بررسی

پاورپوینت-خلاصه-مسائل-جاری-نظام-پذیرش-و-بررسیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 44 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خالق زيبايي ها
1
مسائل جاري نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها
شهريور 1393
2
مقدمه:
شايد در سالهاي 77 و 78 که شروع اجراي نظام مديريت مشارکتي در دستگاههاي دولتي ايران بود، مثل امروز به اهميت و حساسيت جايگاه اين نوع مديريت در نظام مديريت کشور پي نبرده بوديم اما به مرور زمان و مطالعه بيشتر و تامل و تعمق در باره «مديريت تغيير» جايگاه و نقش «مديريت مشارکتي» به عنوان راه کاري علمي، مفيد و سازنده بيشتر هويدا شد. زمانيکه در حال آموزش «مديريت زمان» و استفاده بهينه از وقت هستيم «مديريت مشارکتي» يک راه حل عمده است. در بحث «مديريت استرس جامع» باز هم اعتقاد به نظرات کارکنان و مشارکت آنان به عنوان رکن اساسي مطرح مي شود. «مديريت مشارکتي» پايهء اساسي «مديريت فرهنگ سازماني» را تشکيل مي دهد. در مقوله «کيفيت» و «مديريت کيفيت جامع» تاکيد بر «مديريت مشارکتي» بعنوان رکن بحث کيفيت مطرح است و «توانمندسازي کارکنان» در نوشته هاي مديريت همان مديريت مشارکتي است و اذهان اکثريت قريب به اتفاق در خصوص اين نوع مديريت همانا مديريت مشارکتي به عنوان نهايت و اوج تفکر سيستم مديريت است. مشارکت دادن کارکنان در تصميم گيري ها و گسترش فرهنگ تصميم گيري گروهي و جمعي از پايه هاي اساسي نظام مديريت است و ارتباط بين مديريت مشارکتي و افزايش بهره وري سازماني، غير قابل ترديد است و در نهايت آنکه در نظام و فرهنگ مديريت مقوله اي مهم تر از مديريت مشارکت جو، وجود ندارد . ( دکتر کردرستمي، 1384 )
3
ادامه
امروزه سيستم هاي نوين مديريتي معمولا به عنوان منبع حياتي براي بهبود مستمر، حفظ يا ارتقاي جايگاه رقابت پذيري و افزايش اثربخشي و بهره وري معرفي مي گردند. به عبارت ديگر هر رويه و سيستمي که ارزش آفريني داشته باشد مي تواند منشاء تغيير وتحول در سازمان باشد. از اين رو علاقه و تمايل سازمان ها به يافتن راه هاي جديدي که بتواند ارزش بيشتري عايد سازمان سازد و برقراري ارتباط با ارباب رجوع و مشتريان را بهبود بخشيده و براي آنان بيش از رقبا ارزش آفريني نمايد ، روز به روز افزايش مي يابد . يکي از منابع بزرگ ارزش آفريني براي سازمان ها که مي تواند ياري کننده آنها در راه رسيدن به اهدافشان باشد، دانش خرد و تجربيات با ارزش افزوده کارکنان است که با فراهم آوردن زمينه هاي مشارکت آنان در هدف گذاري، تصميم گيري، حل مسايل و مشكلات ، ا يجا د تغيير و تحولات سازنده قابل دسترسي است و نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها يکي از معروفترين و قويترين ابزار استفاده از اين منابع سرشار از فکر، انديشه ، مهارت، خلاقيت و نوآوري است .
4
کليد واژه ها
مشارکت
مديريت مشارکتي
پيشنهاد
توانمندسازي کارکنان
نظام پيشنهادها
نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها
5

 

دانلود فایل