پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت (دانلود سریع)

پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت

دانلود سریع پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت از فروشگاه فایل پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت  :پاورپوینت حسابداری پیمانکاری
,پاورپوینت پیمان های بلند مدت
,پاورپوینت پیمان ها در حسابداری
,پاورپوینت پیمان های بلند مدت در حسابداری
,پاورپوینت انواع پیمان ها در حسابداری

پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت

دانلود پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت

مشخصات فایل

تعداد صفحات 47
حجم 296/685 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت جهت رشته ی حسابداری در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

هدف این استاندارد تجویز نحوه حسابداری درآمدها و هزینه های مرتبط با پیمانهای بلند مدت در صورتهای مالی پیمانکار است. این استاندارد معیارهای شناخت مندرج در مفاهیم نظری گزارشگری مالی را جهت تعیین زمان شناخت درآمد و هزینه های پیمان به عنوان اقلام صورت سود و زیان بکار می گیرد. این استاندارد همچنین، رهنمودهایی را برای اعمال این معیارها ارائه می کند.

 

 

 

فهرست مطالب

هدف

دامنه کاربرد

پیمان بلند مدت

نکته

پیمان مقطوع

پیمان امانی

پیش دریافت پیمان

مبالغ دریافتنی بابت پیشرفت کار

زیان های قابل پیش بینی

تجزیه و ترکیب پیمانها

درآمد پیمان

تغییر پیمان

ادعا

دریافتهای تشویقی

مخارج پیمان

شناخت درآمد و هزینه های پیمان

و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت حسابداری پیمان های بلند مدت توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید