پاورپوینت تجزیه و تحلیل سند استراتژیک (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سند استراتژیک (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت تجزیه و تحلیل سند استراتژیک (با کیفیت)

پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-سند-استراتژیک-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خدا
عنوان:
تجزیه و تحلیل سند استراتژیک
شرکت آرتا ویل
تحلیل محقق
در هر بخش از سند استراتژیک تحلیل محقق گنجاده شده است.
اما در نگاه کلی به سند استراتژیک شرکت درمیابیم که شرکت به دنبال ارتقاء کیفیت با کمترین هزینه بوسیله ارتباط مستمر با مشتری میباشد.و از همین مورد به عنوان یکی از مزیتهای رقابتی خود سود میبرد
استفاده از سیستم مدیریت یکپارچه (I.M.S) یکی دیگر از موارد تاکید شده شرکت است
توجه به بخش R&D (تحقیق و توسعه) به منظور دریافت آخرین اطلاعات بازار و مشتریان و آخرین تکنولوژی های تولید
در هر قسمت سند تحلیل محقق آورده شده تا این تحلیل اثربخش تر و عملیاتی تر باشد و نیز در بخش ابتدایی نقاط ضعف و قوت سند بررسی شده است.در انتها راهکارهایی از سوی محقق به شرکت برای تدوین استراتژی ارائه شده است
نقاط قوت سند استراتژیک از دید محقق
توجه به بحث کیفیت از طریق اخذ گواهینامه های بین المللی کیفیت
توجه به محیط زیست و بحث توسعه پایدار
توجه کارا به ارتباط مستمر با مشتری و توجه به صدای مشتری
توجه به بحث خلاقیت و کارآفرینی در سازمان
نگاه جهانی به کسب و کار برای ورود به بازارهای جهانی
توجه به مشارکت کارکنان در امور سازمان
توجه به بحث آموزش و مهارت آموزی کارکنان
نقاط ضعف سند استراتژیک از دید محقق
عدم توجه به توسعه تکنولوژی های جدید در سند
عدم توجه به استفاده از سیستمهای اطلاعاتی مدیریتی برای تسریع تصمیمگیری در سازمان
شعاری بودن بعضی از بخش های سند استراتژیک شرکت
عدم ارائه راهکارهای به منظور غلبه بر مشکلات در دستیابی به اطلاعات برای بخش تحقیق و توسعه
شرکت میتوانست برخی از موانع فرهنگی-اجتماعی و سیاسی را برشمرد و برای غلبه بر آن راهکار ارئه دهد
عدم توجه به سند چشم انداز بیست ساله
عدم ارائه الگوهای موفق در صنعت لاستیک توسط شرکت
سند استراتژیک شرکت شرکت آرتا ویل
با توجه به تجزیه و تحلیل فرصتها – تهدیدها – قوتها وضعف های شناخته شده در شرکت جهت تحقق چشم انداز ، اهداف استراتژیک (اهم از راهبردهای بلند مدت ) در شرکت تعیین شده است :
– گرفتن سهم زیادی از بازار داخلی و خارجی به علت کیفیت بالای کالا
 – کسب تکنولوژی های جدید جهت تولید و مکانیزه کردن سیستم تولید

 

دانلود فایل