پاورپوینت تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

پاورپوینت تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

پاورپوینت تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

پاورپوینت تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 572 کیلو بایت
تعداد صفحات 25
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 25 صفحه

تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی

تارنمای جهان گستر World Wide Web 1990: تیم بِرنِر لی (اولین وب سرور)
1991: راه‌اندازی اولین وب سرور برای استفاده تجاری
1994: بانکداری الکترونیک
1994: پیتزا هات
1995: amazon .com
1995: ebay .com اندازه وب جهانی طبق آمار 13 اکتبر 2013 (امروز 21 مهر 1392)
اندازه وب جهانی = 3.69 میلیارد صفحه وب
تعداد وب سایت در جهان طبق آمار اکتبر2013 (مهر ماه 1392)
تعداد وب‌سایت در جهان = 767 234 152
سرانه جهانی وب‌سایت طبق آمار اکتبر2012
تعداد وب‌سایت در جهان = 625 329 303
جمعیت کاربران فعال اینترنت = 2 405 518 376

از هر 4 نفر کاربر فعال اینترنت،
1 نفر صاحب وب‌سایت است. تجارت الکترونیک (eCommerce) تجارت الکترونیک (Electronic Commerce) صنعتی است که فرآیند خرید و فروش کالا و خدمات در آن از طریق سیستم‌های الکترونیک نظیر اینترنت و سایر شبکه‌های رایانه‌ای انجام می‌شود. فناوری تجارت الکترونیک تجارت همراه (Mobile Commerce)
انتقال وجه الکترونیک (Electronic Funds Transfer)
مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)
بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing)
پردازش آنلاین تراکنش‌های مالی (Online Transaction Processing)
تبادل الکترونیک داده (Electronic Data Interchange)
سیستم‌های مدیریت موجودی/اموال (Inventory Management)
سیستم‌های جمع‌آوری خودکار داده (Automated Data Collection)

تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک فروشگاه‌ها (Virtual Storefronts) یا بازارهای مجازی (Virtual Malls)
داد و ستد کالا (خرده فروشی) در سایت‌ها (مثل eBay)
گردآوری و استفاده از داده‌های دموگرافیک (تماس‌ها و شبکه‌های اجتماعی)
تبادل اطلاعات B2B بین کسب و کارها (EDI)
ایمیل و فکس اینترنتی برای ارتباط با مشتریان (خبرنامه‌های اینترنتی)
خرید و فروش B2B
امنیت تراکنش‌های مالی و اطلاعاتی کسب و کار

خرید آنلاین خرید آنلاین (Online Shopping) یا خرده‌فروشی آنلاین (Online Retailing) نوعی تجارت الکترونیک است که کاربر را قادر می‌سازد با استفاده از اینترنت و مرورگر وب (Browser)، کالا یا خدمات مورد نظر خود را به طور مستقیم از فروشنده خریداری نماید.

جهان ایران لجستیک (Logistics) لجستیک یا آمادگاری یعنی مدیریت جریان، اطلاعات و یا هر نوع منابع دیگر مانند انرژی یا انسانها، بین محل تولید یا محل موجودی، تا نقطه مصرف یا مورد نیاز برای برآورده کردن نیازهای مصرفی.
لجستیک شامل یکپارچه‌سازی اطلاعات، حمل و نقل، موجودی کالا، انبارداری، جابجایی کالا و بسته‌بندی، و در مواردی نیز شامل امنیت نیز می‌شود.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.