پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 285 کیلو بایت
تعداد صفحات 18
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 18 صفحه

برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)

تجزیه و تحلیل پرتفوی کسب و کار در قلمرو مدیریت استراتژیک، روش های متعددی برای کمک به انتخاب بهترین استراتژی یا ترکیبی از استراتژیها ایجاد گردیده است.
تفسیر پرتفوی یک فعالیت دو مرحله ای است:
تجزیه و تحلیل عواملی که منجر به تعیین موقعیت دقیق سازمان در ماتریس ها میشود.
فرموله کردن اعمال یا گام هایی که برای بهبود موقعیت واقعی سازمان و رساندن شرکت به اهدافش باید صورت پذیرد. تعاریف اصطلاحات و واژه های تخصصی مدیریت استراتژیک: فرایند فرموله کردن اهداف سازمانی و مدیریت برای دستیابی به آن اهداف
منطق فازی: در مقابل منطق ارسطویی که حالتی غیرقطعی، مبهم و تقریبی برای توصیف مقادیر و اعداد در نظر می گیرد.
برنامه ریزی پرتفوی: برای انتخاب بهترین ترکیب فعالیت ها از میان فعالیت های بدیل
فرموله کردن استراتژی: تعیین متغیرهای استراتژیک و سپس مدلسازی موضوع مورد نظر در قالب یک ماتریس و یا مدل تصمیم گیری
ماتریس های پرتفولیو: هر کدام به نوعی وضعیت و موقعیت شرکت، سازمان و واحدهای کسب و کار را بر اساس متغیرهای استراتژیک مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و به تناسب نتایج حاصله، راهبرد مورد نظر را توصیه می نماید. طراحی ماتریس BCG با رویکرد کلاسیک محاسبه نرخ رشد نسبی محصولات:
ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n-1) – ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n) ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n-1) نرخ رشد نسبی = محصولات در سال n نرخ رشد نسبی محصولات پاک در سال 82 (ارقام به میلیون ریال) طراحی ماتریس BCG با رویکرد کلاسیک (ادامه) محاسبه سهم نسبی بازار محصولات:
فروش محصول توسط شرکت در سال n فروش محصول قویترین رقیب در سال n یا متوسط فروش محصول توسط رقبا در سال n سهم شرکت از =بازار محصول در سال n نرخ رشد نسبی محصولات پاک در سال 82 (ارقام به میلیون ریال) ماتریس BCG برای محصولات شرکت لبنیات پاک تجزیه و تحلیل ماتریس براساس روش کلاسیک : محصولات بستنی، ماست، انواع خامه و پنیر
: شیر، شیر طعم دار و کره
: شیر خشک

طراحی ماتریس مشاوره بوستون به روش فازی محاسبه نرخ رشد نسبی محصول: طراحی ماتریس مشاوره بوستون به روش فازی محاسبه سهم نسبی بازار محصولات: تبدیل واژه های بیانی به اعداد حقیقی تبدیل عدد مثلثی به عدد حقیقی:

تبدیل عدد ذوزنقه ای به عدد حقیقی: تبدیل واژه های بیانی به عدد حقیقی: ماتریس گروه مشاوره بوستون به روش فازی تجزیه و تحلیل ماتریسBCG به روش فازی و کلاسیک روش کلاسیک
علامت سئوال
علامت سئوال
ستاره
ستاره
سگ
علامت سئوال
ستاره
علامت سئوال
روش فازی
بستنی: علامت سئوال
ماست : حد فاصل علامت سئوال و ستاره
شیر: ستاره
شیر طعم دار: حد فاصل ستاره و گاو شیرده


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.