پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيک توسعه رشته هاي IT و ICT (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيک توسعه رشته هاي IT و ICT (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيک توسعه رشته هاي IT و ICT (با کیفیت)

پاورپوینت-برنامه-ريزي-استراتژيک-توسعه-رشته-هاي-it-و-ict--(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 38 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
برنامه ريزي استراتژيک توسعه رشته هاي IT و ICT در دانشگاههاي استان مازندران
شرکت مخابرات استان مازندران
برنامه ریزی استراتژیک توسعه رشته های مرتبط با IT/ICT در دانشگاه های استان
عبارت است از مجموعه ابزارهای ارتباطی، اعم از وسایل ارتباط از راه دور، ابزارهای دیداری و شنیداری و ماشین ‌ های مربوطه توام با دانش و شیوه و مهارت استفاده از آنها در تولید، پردازش و دبیزش اطلاعات به منظور انتقال اطلاعات که مشتمل بر سه بخش عمده به شرح زیر می باشد:
فناوری اطلاعات و ارتباطات
زیرساخت اطلاعات ( Information Infrastructure )
شبکه ها و سرویس های مخابراتی
تکنولوژی های انتقال
سوئیچینگ و روتینگ
فن آوری اطلاعات ( Information Technology )
پردازش و ارائه ی خدمات
سیستم های عامل
نرم افزارهای کاربردی
کاربردهای اطلاعات ( Information Applications )
ارائه ی خدمات
سرویس های اجتماعی
اشتراک دانش
شرکت مخابرات استان مازندران
برنامه ریزی استراتژیک توسعه رشته های مرتبط با IT/ICT در دانشگاه های استان
گسترش فناوري اطلاعات و ارتباطات در كشورهاي توسعه يافته باعث افزايش كارايي اقتصاد اين كشورها شده است و بهبود عملكرد سازمانها، ظهور بازارهاي جديد، بهبود متغيرهاي خرد و كلان اقتصادي كشورهاي توسعه يافته از دهه 1990، حاصل سياستهاي اشاعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در اين كشورهاست. بي شك همه كشورها به اهميت اشاعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در تمام حوزه ‌ ها پي برده اند و در برخي موارد آن را به عنوان ابزار توسعه و راه ميان بر كشورهاي درحال توسعه مطرح مي كنند.
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه
بررسيها نشان مي دهد كه در سال 1965 فناوري اطلاعات و ارتباطات حدود پنج ‌ درصد از هزينه هاي سرمايه گذاري شركتها را به خود اختصاص داده است، اين رقم در دهه 1980 به 15 درصد افزايش يافت و در ابتداي دهه 1990 هزينه ‌ هاي سرمايه ‌ گذاري فناوري اطلاعات شركتها به 20 درصد و در انتهاي دهه 1990 به 50 درصد كل هزينه هاي سرمايه گذاري شركتها افزايش مي يابد. اين روند حاكي از اهميت فناوري اطلاعات و ارتباطات در كسب و كار شركتهاست، به طوري كه اين فناوري بنيان كسب و كار را تغيير داده است و مي تواند به مزيتهاي استراتژيك براي شركتها تبديل شود .
شرکت مخابرات استان مازندران
برنامه ریزی استراتژیک توسعه رشته های مرتبط با IT/ICT در دانشگاه های استان
کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
گردشگری الکترونیک ( E-tourism )
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری را می ‌ توان به سه حوزه شبکه ‌ های داخلی، شبکه ‌ های خارجی و اینترنت تفکیک کرد. کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در شبکه ‌ های داخلی صنایع گردشگری، موجب افزایش کارایی و اثر بخشی می ‌ شود و در بخش ‌ های مختلف شرکت ‌ های فعال در زمینه ‌ ی گردشگری بکار می ‌ رود. از سوی دیگر، کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در شبکه ‌ های خارجی و اینترنت موجب همبستگی قوی بین فعالیت ‌ های متفاوت واحدهای فعال در گردشگری شده است.
د ولت الکترونیک ( E-Government )
دولت الكترونيك، سازماني مجازي است كه خدمات دولتي را بدون واسطه به مشتريان ارائه مي ‌ دهد. در واقع دولت الكترونيك يك شكل پاسخگو از دولت مي ‌ باشد كه بهترين خدمات دولتي را به شهروندان و بنگاه ‌ ها و موسسات دولتي ارائه مي ‌ دهد
ک شاورزی الکترونیک ( E-Farming )
اطلاعات ‌ در عرصه ‌ كشاورزي ‌ و توسعه ‌ روستايي ‌ نه ‌ تنها به ‌ عنوان ‌ يكي ‌ از اصلي ‌ ترين ‌ نهاده ‌ ها و سرمايه ‌ ها تلقي ‌ مي ‌ گردد، بلكه ‌ كاراترين ‌ «عامل ‌ ارتقاي ‌ بازده» و اثربخشي ‌ ديگر منابع ‌ توليد و توسعه ‌ به ‌ شمار مي ‌ آيد. فن ‌ آوري ‌ اطلاعات ‌ به ‌ عنوان ‌ بسترساز اطلاع ‌ رساني ‌ شايد بزرگ ‌ ترين ‌ فرصت ‌ براي ‌ پژوهشگران ‌ و سياست ‌ گذاران ‌ بخش ‌ كشاورزي ‌ محسوب ‌ شود.بهره ‌ برداري ‌ از اين ‌ «فرصت ‌ » كه ‌ نيازمند ابزار، دانش ‌ و مهارت ‌ است ‌ ، در شرايط كنوني ‌ كشور ما يكي ‌ از اساسي ‌ ترين ‌ ضرورت ‌ هاست ‌ .

 

دانلود فایل