پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش (دانلود سریع)

پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش

دانلود سریع پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش از فروشگاه فایل پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش  : پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش

پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 3942/143 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

اهمیت انجام تحلیل هزینه – فایده

عوامل رفاه انسان و جوامع انسانی

تحلیل هزینه – فایده در آموزش و پرورش

هزینه های آموزشی

هزینه ومخارج آموزشی

هزینه های شخصی آموزشی

هزینه های عمومی آموزش

منافع آموزشی

منافع شخصی آموزشی

منافع اجتماعی آموزش

روش های ارزیابی هزینه – فایده

روش نموداری :مزایا و محدودیت ها

روش آماری

ارزیابی نرخ بازده اقتصادی

نرخ بازده اقتصادی آموزش

روش جبری

 

قسمتی از متن

یکی از جنبه های اساسی زندگی انسان آموزش است در هر جامعه ای منابع هنگفتی صرف آن می شود علم آموزش اقتصاد به دنبال آن است که رفتار تخصص منابع افراد در آموزش را مطالعه کند تا قواعد و قوانین حاکم براین رفتار را کشف و ارائه نماید.تحلیل هزینه – فایده کاربرهای زیادی در تصمیم گیری های آموزشی دارد این روش، ابزار سودمندی برای تصمیم گیری های تخصص منابع است.

 

توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید