پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات 54
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

›طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

1- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.

2- بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.

3- بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.

›سوالات اساسی برای برخورد با بحران

1- عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا 2 سال آینده خواهند داشت کدامند؟

2- عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا 5 سال آینده خواهند داشت کدامند؟