پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری مربوط به درس: بازارشناسی و مسائل بازاریابی

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری مربوط به درس: بازارشناسی و مسائل بازاریابی

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری مربوط به درس: بازارشناسی و مسائل بازاریابی

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری مربوط به درس: بازارشناسی و مسائل بازاریابی

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 359 کیلو بایت
تعداد صفحات 25
برای فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری مربوط به درس : بازارشناسی و مسائل بازاریابی

شامل 25 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب :

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری

روشهای عمومی قیمت گذاری

قیمت گذاری کالاهای ابداعی

قیمت گذاری مخرب

قیمت گذاری روانی

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری اختیاری

قیمت گذاری محصولات مکمل

قیمت گذاری محصولات فرعی

قیمت گذاری مجموعه ای از محصولات

قیمت گذاری تبعیضی

قیمت گذاری تخفیفی

قیمت گذاری تبلیغاتی

Everyday low price

Freemium

استراتژی قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری سبز

نتیجه گیری

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

قیمت عبارت است از مبلغی که که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند.

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
  • پاورپوینت استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)
  • ⭐️پاورپوینت بازارشناسی جامع در قالب 62 اسلاید
  • پاورپوینت بازارشناسی جامع
  • پاورپوینت بازارشناسی جامع