پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش

دانلود پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش در 30 اسلاید با فرمت pptx

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش

دانلود پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش در 30 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 230/990 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش جهت رشته مدیریت در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

•رضایت مشتری در خدمات

رضایت مشتری در خدمات به معنی تامین خواسته مشتری و احتیاجات و انتظارات او به گونه ای درست و بی عیب و نقص در همان زمان و همان مکان و با همان قیمتی است که با مشتری توافق شده است .

•وظیفه مدیر خدمات پس از فروش

.1سعی درکاهش و رفع اضطراب مشتری با تکیه بر اینکه بهترین انتخاب شده است .
.2تکرار مزایا و منافع کاری یا خدمت و اقناع مشتری .
.3سعی در رفع تنش های بعد از خرید درمورد دستیابی به خدمات و قطعات و سرعت عمل واحد پشتیبانی .
.4ایجاد اطمینان در مشتری نسبت به خدمات او از عملکرد نمایندگی .

 

 

فهرست مطالب :

تعریف فروش

عوامل کلیدی فروش

•روندی هفت مرحله ای فروش
•مشتری کیست ؟
مشتری چه انتظاراتی دارد ؟
عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری
• چرخه رضایت مشتری
عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها
شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری
و….


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢