پاورپوینت آنزیم بری و بلانچینگ (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت آنزیم بری و بلانچینگ (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت آنزیم بری و بلانچینگ (با کیفیت)

پاورپوینت-آنزیم-بری-و-بلانچینگ-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

آنزیم بری و بلانچینگ
تاریخچه نگهداری مواد غذایی
يخ زدن و نگهداري مواد غذايي با استفاده از سرما از روش هاي بسيار قديمي است. در قرن 19 مخلوط يخ و نمک جهت ايجاد دماي پايين تر از يخ خالص معمول گرديد.
در سال 1920 کلارنس بردسي (clarence birdseye) تحقيقات گسترده اي در زمينه فرآيند انجماد سريع تجهيزات فرآيند هاي يخ زده و بسته بندي مواد غذايي منجمد انجام داد
و پس از چند سال واحدهاي فريزر خانگي ابداع شد و امروزه به دليل زندگي در جوامع صنعتي و صرفه جويي در وقت، روش انجماد کردن مواد غذايي به سرعت رو به گسترش است .
آنزیم چیست
آنزیمها ترکیباتی هستند که می‌توانند سرعت واکنش را تا حدود 107 برابر افزایش دهند. آنزیم مانند یک کاتالیزگر غیر آلی میزان واکنش را با پایین آوردن انرژی فعال سازی واکنش لازم برای انجام واکنش تسریع می‌کند و برخلاف آن انرژی فعال سازی را با جایرگزین کردن یک سد انرژی فعال سازی بزرگ با یک سد انرژی سازی کوچک پایین می‌آورد
. انجام سریع یک واکنش در موقعیت آزمایشگاهی به شرایط ویژه‌ای مانند دما و فشار بالا نیاز دارد. لذا باید در یاخته که شرایط محیطی در آن کاملا ثابت است و انجام چنین واکنشهایی بسیار کند است، مکانیسمی دقیق وجود داشته باشد. این عمل بوسیله آنزیمها صورت می‌گیرد.

 

دانلود فایل