نمونه مبانی نظری پایان نامه خدمات و مدل های مختلف کیفیتی آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات و مدل های مختلف کیفیتی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد
✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی
✔️ قابلیت ویرایش فایل
✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم
نمونه مبانی نظری پایان نامه خدمات و مدل های مختلف کیفیتی آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات و مدل های مختلف کیفیتی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 736/868 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات و مدل های مختلف کیفیتی آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
اغلب نوشته جاتی که به مقوله کیفیت پرداخته اند ، آن را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داده اند . برخی از دید تولید کننده و برخی از دید مصرف کننده به آن توجه كردهاند . دمینگ کیفیت را میزان یکنواختی و یکسانی کالا یا خدمت مربوط تعریف میكند . جوزف جوران معتقد است کیفیت عبارت است از مطابقت کالا یا خدمت با کاربرد آن ، معنای دیگر این عبارت این است که « استفاده کننده از کالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از کالا یا خدمت برآورده سازد » . فیلیپ کرزابی کیفیت را مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده می داند ( ریاحی ، 1381 ، ص 5 ) . کیفیت محصول یا خدمت درجه تطبیق آن با استانداردهای تعریف شده برای آن محصول یا خدمت است ، به تعریف دیگر ، کیفیت به معنای ارضای نیاز مصرف کننده است .
فهرست مطالب
برخی دلایل که سازمانها ترغیب به مطالعه در بخش کیفیت خدمات می شوند
تعریف خدمات
مفهوم کیفیت
ابعاد کیفیت خدمات
مدل های مختلف کیفیت خدمات
دسته بندی مدل های کیفیت خدمات برمبنای مدیریت کیفیت استراتژیک
کنترل فرایند خدمات
ارتباط کیفیت با رضایت
در خصوص مدل سروکوال (مدلی که محقق آن را مبنای کار خود قرار داد)
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢