نحوه برخورد با دانش آموزان بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی

نحوه برخورد با دانش آموزان بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی

نحوه برخورد با دانش آموزان بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی

نحوه برخورد با دانش آموزان بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات 35
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

نحوی برخورد با دانش آموزان بیش فعال در کلاس درفارسی دوم راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه. 6

توصیف وضعیت موجود. 7

بیان مسئله : 7

تعریف واژگان : 8

گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 9

یافته های علمی: 9

تعریف بیش فعالی ADHD : 9

رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان: 13

آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال. 16

هنگام جواب دادن به سوال‌های زیر، این نکته‌ها را در نظر داشته باشید:. 17

قسمت دوم: عملکرد کودک. 20

روشهای گرد آوری اطلاعات. 21

مشاهده: 21

مصاحبه : 22

پرسشنامه : 22

پیشینه تحقیق. 23

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 23

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی. 24

اعتبار بخشی به راه حل ها: 26

شیوه های اجرا: 26

شواهد 2. 28

نتیجه گیری و پیشنهادات. 29

ضمائم. 30

منابع. 32

چکیده

در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بی قرار ( بیش فعال ) و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بی قراری ( بیش فعالی ) سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبودرفتار دانش آموز بیش فعال شدم.