موضوع اقدام پژوهی توانستم مشکل پرخاشگری، فحاشی و کتک کاری دانش آموز غزل باقری پایه ی ششم را کاهش دهم 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل موضوع اقدام پژوهی توانستم مشکل پرخاشگری، فحاشی و کتک کاری دانش آموز غزل باقری پایه ی ششم را کاهش دهم

موضوع-اقدام-پژوهی-توانستم-مشکل-پرخاشگری،-فحاشی-و-کتک-کاری-دانش-آموز-غزل-باقری-پایه-ی-ششم-را-کاهش-دهم

موضوع اقدام پژوهی توانستم مشکل پرخاشگری، فحاشی و کتک کاری دانش آموز غزل باقری پایه ی ششم را کاهش دهم

فرمت فایل دانلودی: word
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 195
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: اقدام پژوهی رفع پرخاشگری دانش اموزان هفتم,دانلود اقدام پژوهی کاهش فحاشی غزل باقری,اقدام پژوهی کاهش کتک کاری دانش اموزان پایه هفتم

بخشی از متن:

فرمت فایلword

تعداد صفحات28

مقدمه

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری کودکان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش درفرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد. امری که فرد به عنوان عکس‌العمل از خود بروز می‌دهد به گونه‌ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فردگویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.

اصل و مبنای پرخاشگری می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.