مقاله محيط كار فلش word 💯

دانلود مقاله محيط كار فلش word باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

مقاله محيط كار فلش word

مقاله-محيط-كار-فلش-wordلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 133 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فصل اول آشنايي‏
‏محيط كار فلش‏
‏پس از اجراي فلش MX‏، ار منوي فايل، گزينه New‏ را انتخاب كنيد. صفحه جديدي مانند تصوير زير مشاهده مي‏‌‏كنيد. اين تصوير قسمت عمده محيط كار فلش و از اجزا و پانل‏‌‏هاي مختلفي تشكيل شده است.
‏كليه پانل‏‌‏هاي فلش قابليت جابجايي، حذف و اضافه شدن دارد و كاربر مي‏‌‏تواند با توجه به نوع كار خود، اين پانل‏‌‏ها را در محيط كار فلش قرار دهد. براي هماهنگ بودن محيط كار شما با تصاوير كتاب، از منوي Windows‏ روي گزينه Panel sets‏ رفته و Default Layout‏ را انتخاب كنيد.
Stage
‏ناحيه وسيع و سفيد رنگي كه در وسط صفحه مشاهده مي‏‌‏كنيد stage‏ نام دارد ودر واقع محيط كار اصلي ماست. همه ترسيم‏‌‏ها و تصاوير بايد در محدوده مرزهاي stage‏ قرار گيرد تا نمايش داده شود.
Timwline
‏سازمان‏‌‏دهنده و كنترل كننده محتويات انيميشين و هر پروژه ديگر در فلش Timwline
‏است. Timwline‏ از فريم‏‌‏هاي زيادي تشكيل شده كه هر كدام مي‏‌‏تواند محتويات مخصوص به خود را داشته باشد.
‏مدت زمان انيميشين بستگي به تعدا فريم‏‌‏هاي Timwline‏ دارد. به طور مثال اگر تعدا‏د‏ فريم‏‌‏هاي يك انيميشن از 400 فريم به 800 فريم تغيير كند مدت زمان نمايش آن انيميشين دو برابر خواهد شد. در سمت چپ Timwline‏ قسمت مربوط با لايه‏‌‏ها را مشاهده كنيد.
‏لايه‏‌‏ها‏
‏لايه‏‌‏ها كار اداره ويرايش يك فيلم را بسيار ساده‏‌‏تر مي كند به عنوان مثال شما مي‏‌‏توانيد يك لايه را به عكس پس‏‌‏زمينه فيلم اختصاص دهيد و در يك لايه ديگر انيميشن خود را پياده كنيد و نوشته‏‌‏هاي خود را در لايه ديگري بگذاريد. با اين كار شما به راحتي موضوعات را روي هم انباشته مي‏‌‏كنيد بدون اين كه هيچ آشفتگي در كار ايجاد شود.
‏براي اضافه كردن لايه جديد مي‏‌‏توانيد از منوي insert‏ گزينه layer ‏ را انتخاب كنيد يا از آيكون‏‌‏هاي مشخص شده (تصوير بالاي صفحه قبل) استفاده كنيد. لايه جديد بالاي لايه موجود ظاهر مي‏‌‏شود و به ترتيب layer 2 ,layer1‏ نام‏‌‏گذاري مي‏‌‏شوند. با حركت ماوس مي‏‌‏توانيد لايه‏‌‏ها را به راحتي بالا و پايين ببريد.
Symbols
‏در انيميشن و ديگر پروژه‏‌‏هايي كه با فلش ساخته مي‏‌‏شوند، موضوعات بسياري هستند كه بارها و بارها از آنها استفاده مي‏‌‏شود. فلش براي ذخيره اين موضوعات از Symbols‏ استفاده مي‏‌‏كند.
‏در واقع يكي از پراستفاده‏‌‏ترين و مهم‏‌‏ترين قسمت‏‌‏هاي فلش Symbols‏ يا نمادها هستند كه استفاده از آنها حجم فايل شما را به شدت كاهش مي‏‌‏دهد و ويرايش پروژه را بسيار ساده‏‌‏تر مي‏‌‏سازد. سه نوع Symbols‏ در فلش وجود دارد Button,Graphic‏ و Movie Clip‏ كه هر كدام Timline‏ و Stage‏ مخصوص به خود را دارند. به طور مثال شما مي‏‌‏خواهيد يك باغ گل شامل 50 شاخه گل را در فلش طراحي كنيد (تصوير مقابل). براي انجام اين كار مي‏‌‏توانيد به دو صورت عمل كنيد.

 

دانلود فایل