مقاله مانيتورهاي LCD word 💯

دانلود مقاله مانيتورهاي LCD word باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

مقاله مانيتورهاي LCD word

مقاله-مانيتورهاي-lcd-wordلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

4
‏ ?‏1
‏مقدمه‏
‏درست در زماني كه مانيتورهاي CRT‏ ( Cathode Ray Tube‏) سلطان بي چون و چراي بازار جهاني بود و اكثر كاربران كامپ‏ي‏وتري از اين نوع صفحه نمايش در مصارف مختلف بهره‏ مي‏‌‏بردند، مانيتورهاي LCD‏ به آرامي وارد بازار شدند، اين مانيتورها كه در اكثر موارد روي نوت بوكهاي گران قيمت مورد استفاده نصب شدند قرار گرفتند به علت ضعف، مشكلات فراوان و قيمت بالايي كه داشتند چندان مورد توجه كاربران قرار نگرفتند. اما هيچگاه اين موضوع باع‏ث‏ نشد ‏كه سازندگان مانيتور LCD‏ از ساخت محصولات پيشرفته تر چشم پوشي كنند زيرا درست در زماني كه من و شما و بسياري از ما رؤياي خريد يك مانيتور 17 اينچ CRT‏ را در سر‏ مي‏‌‏پرورانديم شركتهاي سازنده در فكر ساخت مانيتورهاي LCD ‏ ‏پيشرفته تر بودند و دقيقاً نتيجه آن افكار بود كه بتعث شد ما بتوانيم امروزه با پرداخت هزينه‏ ‏اي كمتر از خريد يك مانيتور CRT‏ ( نسبت به آن زمان ) از يك مانيتور LCD‏ ( Liquid ctqrystal display‏) استفاده كنيم. اكنون كه در اواخر سال 2006 هستيم ديگر مانيتورهايCRT ‏ مانند گذشته سلطان بي چون و چراي دنياي نمايشگرها نيستند و جاي خود را كم كم به دوستان جديد خود‏ مي‏‌‏دهند تا شايد ما هم بتوانيم در روزگاري كه فضاي موجود هر روز كوچك تر و كوچك تر‏ مي‏‌‏شود فضاي بيش‏ت‏ري روي ميز كار خود داشته باشيم ‏تا با خيال آسوده تر به انجام كارهاي خود بپردازيم. بيان اين مطالب مقدمه اي است بر يك مطلب كامل براي خريد مانيتور LCD ‏ كه امروزه وجود آن در هر خانه كه در آن كامپيوتر جود دارد به عنوان يك نياز احساس‏ مي‏‌‏شود.
4
‏ ?‏2
LCD‏ چيست؟
‏در بيان غير فني LCD‏ يا Liquid Crystal Display‏ نوعي صفحه نمايش تخت و نازك است كه به علت استفاده از كريستال مايع در ‏ساختار آن به اين نام معروف شده است. اما از نگاه فني LCD‏ نواعي صفحه نمايش پيشرفته است كه از تعدادي پيكسل رنگي و يا تك رنگ كه‏ ‏در مقابل يك منبع نوري و يا يك جسم بازتابنده قرار دارد تشكيل شده است.
‏مزاياي مانيتور LCD
‏1. ‏مانيتورهاي LCD‏ ازوزن و ضخامت كمتري نسبت به مانيتورهاي CRT‏ برخوردا‏ر‏ند‏.
‏2‏. ‏اين نوع ما نيتور انرژي كمتري نسبت به مانيتورهاي CRT ‏مصرف‏ مي‏‌‏كنند ‏.
‏3. تصاويري كه توسط مانيتورهاي LCD‏ ارائه‏ مي‏‌‏شود از دقت .و شفافيت بيشتري برخوردار است.
‏4. به علت عدم وجود flicker‏ (لرزش) تصوير مانيتورهاي LCD‏، استفاده طولاني مدت ا‏ز‏ آن باعث خستگي كاربر نمي شود.
‏5. افزايش سلامت كاربر به علت كاهش چشمگير پرتوهاي الكتريكي متصاعد شنونده از اين نوع مانيتور كه به طور مستقيم روي سلامت كاربر تأثير دارد.
‏6. امكان استفاده در حالت‏‌‏ها‏ي مختلف مانند به پهلو، خوابيده و غيره به علت حجم كوچك و قابليت تغييرپذيري بالاي آن، كه امكان به كارگيري اين نوع مانيتور را در شرايط مختلف ميسر‏ مي‏‌‏سازد.
‏7. حالت تخت صفحه نمايش در مانيتورهاي LCD‏ بازتاب نور را در مانيتور به حداقل‏ مي‏‌‏رساند‏.

 

دانلود فایل