مقاله زبان برنامه‌نویسی BIOS word 💯

دانلود مقاله زبان برنامه‌نویسی BIOS word باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

مقاله زبان برنامه‌نویسی BIOS word

مقاله-زبان-برنامه‌نویسی-bios-wordلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 38 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پاک کردن به سازی pcs‏
‏کار کردن با BIOS‏
‏سیستم BIOS‏ شما ( سیستم و‏ر‏و‏د‏ی‏ / خ‏روجی )‏نوعی زبان برنامه‏‌‏نویسی کامپیوتری‏، ‏که‏ ‏اثری روی هر ‏تراشه‏ سیستم شما دارد زیرا رابط اساسی بین CPU‏ و دیگر اجزا است. اگر ‏سیستم ‏کامپیوتر ‏شما قدیمی‏‌‏تر است، مزایایی برای به سازی BIOS‏ وجود دارد. اگر سیستم ‏کامپیوتر ‏جدید است، شاید BIOS‏ یک جریان نسبی ‏باشد‏.‏ بنابراین نگه داشتن به روز دارد BIOS‏ شما بدون توجه به چگونگی سیستم قدیمی شما مهم است. این فصل یک نگاه بسته به BIOS‏ دارد، توضیح این که آن چه هست و این که چگونه شما می‏‌‏توانید سیستم BIOS‏تان را مرتب ‏و به روز بکنید. این فصل این موضوعات را پوشش می‏‌‏دهد.
‏یک چشم انداز BIOS‏ و این که آن چه کار می‏‌‏کند. جانشین شدن یک BIOS‏.
‏ترفیع یک BIOS‏ میان نرم‏‌‏افزار.
‏ مرتب کردن Award, Phoenix‏ و تنظیمات AMI BIOS.‏.
‏ ‏مکانی که اطلاعات و بازیهای BIOS‏ پیدا می‏‌‏شود ‏شما باید دقیقا متوجه شوید که BIOS‏ چه کاری را در سیستم انجام می‏‌‏دهید.
‏چشم‏‌‏انداز BIOS
BIOS‏ در یک یا بیشتر ‏تراشه‏‌‏ها روی صفحه ‏مادربرد ‏کامپیوتر وجود دارد. BIOS‏ یک ‏تراشه‏ EEPROM‏ ( حافظه خواندن قابل برنامه‏‌‏نویسی قابل پاک کردن الکتریکی) است که ‏تولید کننده ‏ BIOS‏ ‏کد ‏برنامه‏ را می‏‌‏نویسد‏. این برنامه کد شده، firmwar‏ ‏به دلیل این که ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار را نشان می دهد نرم افزار دائمی خوانده می
‏‌‏شود، ‏قادر می‏‌‏کند کامپیوتر را برای شکل‏‌‏دهی بسیاری از ساختارهای اصلی:
POST‏ آزمایشهای سخت‏‌‏افزار کامپیوتر ‏است که شما آن شماره هایی که ‏با سرعت حرکت می‏‌‏کنند را در طی بالا آمدن سیستم تعیین شده‏‌‏اند می‏‌‏بینید‏ این یک ‏اجرای آزمایشی حافظه POST‏ است. POST‏ BIOS‏ به صورت کدها یا نمونه‏‌‏های گوناگون صدا برای شاسایی مسائل و مشکلات این کدهای خاص استفاده می‏‌‏شود.
‏از یک BIOS‏ تا دیگری متفاوت هستند.
‏بالا آمدن ‏سیستم عامل: BIOS‏ یک برنامه لودر ‏خودراه‏‌‏انداز است ‏که مسئول جستجو کردن ‏و ‏آغاز‏ برنامه ‏خودراه‏‌‏انداز سیستم عامل است. ‏برنامه ‏خودراه‏‌‏انداز‏ سیستم عامل کنترل کامپیوتر و راه‏‌‏اندازی سیستم عامل(boot)‏ را بر عهده دارد.
‏فراهم آوردن دسترسی به درجه پایین سخت‏‌‏افزار. بعد از این که سیستم عامل پی در پی شد، برنامه کد شده BIOS‏ فراهم می‏‌‏کند دسترسی به ‏عملیات‏ زیادی ‏با لول پایین را فراهم می‏‌‏کند. ‏این ‏عملیات ‏ cp‏ را برای دسترسی به دیسک ‏هارد ‏کنترل کننده ویدئو، و دیگر دستگاه‏‌‏های جانبی قادر می‏‌‏سازد. ‏تراشه‏ BIOS‏ روی ‏مادربرد‏ pc’s‏ به طور ‏خ‏اصی‏ برای تنظیم ‏تراشه‏‌‏های مادربرد‏ طراحی شده است. ‏تنظیم تراشه یک یا گروهی از هدفهای بیشتر تراشه‏‌‏ها است که بیشتر جریان تقویت مادربرد را فراهم می‏‌‏کند. ‏هر صفحه مادری برای تنظیم ‏تراشه‏های یکسان استفاده نمی شود، بنابراین هر BIOS‏ نمی‏‌‏تواند با دیگری یکسان باشد. این به معنی آن است که‏ 2‏ BIOS‏ ‏ از ‏تولید کننده‏ ‏یکسان لازم نیست یکسان باشد. زیرا فقط

 

دانلود فایل