كامپيوتر شركت صنايع پودر شير مشهد 48 (دانلود رایگان) 💯

دانلود كامپيوتر شركت صنايع پودر شير مشهد 48 (دانلود رایگان) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

كامپيوتر شركت صنايع پودر شير مشهد 48 (دانلود رایگان)

كامپيوتر-شركت-صنايع-پودر-شير-مشهد---48-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏ش‏ركت صنايع پودر شير مشهد
‏ش‏ركت صنايع پودر شير مشهد(سهامي خاص) در تاريخ30/6/1373 در ادارة ثبت شركتهاي مشهد به ثبت رسيده است. موضوع شركت توليد شيرخشك كودك طبق جواز تأسيس مورخ3/12/1372 اداره كل صنايع استان خراسان ميباشد.
‏م‏ؤسسين اين شركت متخصصين و دستاندركارا‏ن‏ امور مربوط به تغذيه و بهداشت كودكان بوده و نياز به مصرف روزافزون شيرخشك و فقدان يك واحد توليدي مناسب اين محصول در سطح ايران و منطقه، اين افراد را بر آن داشته تا نسبت به تأسيس يك واحد توليدي مناسب اين محصول در سطح ايران و منطقه نسبت به تأسيس يك واحد توليد شيرخشك كودك اقدام نمايند.
‏م‏تعاقب تأسيس اين شركت، قطعه زميني به مساحت حدوداً000/50 مترمربع در شهرك صنعتي طوس واقع در 20كيلومتري شهر مشهد خريداري گرديد. نظر به اينكه اجراي چنين طرحي از پيچيدگي تكنولوژي بالايي برخوردار بوده و مستلزم اخذ ليسانس و دانش فني از ‏ش‏ركتهاي بزرگ و با سابقة در سطح بين المللي در اين رشته ميباشد. دست اندركاران اجرايي اين شركت اقدام به تحقيقات و بازديد از نمايشگاههاي بينالمللي و كارخانجات توليد اين محصول نموده و به منظور انتخاب يك شركت تأمين كننده دانش فني و خدمات مهندسي با بسياري از شركتهاي توليدكنندة پودر شيرخشك در سطح بين المللي وارد بحث و تبادل نظر گرديده است. نهايتاً پس از بررسيهاي جامع و اساسي و مدنظر قراردادن شرايط ايران شركت NIRO SOAVI‏ ‏ايتاليا كه زيرمجموعه شركت NIRO A/S‏ ‏دانمارك و بخشي از شركت GEA‏ ‏آلمان ميباشد. داراي سابقه بسيا‏ر‏ طولاني در امر ساخت و نصب و راه انداري خط توليد شيرخشك ميباشد به عنوان تأمين كنندة خدمات مهندسي و ساخت بخشهايي از تجهيزات خط توليد و عرضه دانش فني و آموزش لازم انتخاب گرديده است.
3
‏ق‏رارداد خريد ماشين آلات اصلي طرح پيرو يك فقره قرارداد با بانك ايتاليا از‏ ‏شركت NIRO‏ ‏سفارش شده كه قرار است همراه با دانش فني و اطلاعات پايه و آموزش لازم در اختيار شركت قرار گيرد.
‏ه‏دف و وضعيت طرح
‏ه‏دف از اجراي طرح ايجاد يك واحد توليد شيرخشك به ظرفيت 000/10 تن در سال ‏22‏ميليون قوطي شيرخشك و يك واحد توليد پودر آب پنير به ظرفيت 5000ت‏ن‏ كه در توليد شيرخشك مصرف خواهد شد، بر اساس 3نوبت كار8ساعته در روز و 250روز كار در سال ميباشد.
‏ك‏لية مراحل بابت گشايش اعتبار خريد ماشينآلات اصلي و حق ليسانس و خدمات مهندسي و دانش فني و آموزش انجام شده است.
‏ط‏بق بررسيهاي به عمل آمده و بحث و تبادلنظر بين م‏س‏ئولين وزارت صنايع و مديران اجرايي شركت مقرر گرديده كه حدود 20درصد از كل ماشين آلات و تجهيزات طرح از منابع داخلي تأمين گردد.
‏د‏ر مرحله تكميل بررسيهاي مهندس تفضيلي دراواسط سال جاري آماده شدن نقشه هاي اجرايي ساخت، پيمانكاران داخلي جهت ساخت ماشينآلات و تجهيزا‏ت‏ از داخل كشور تعيين خواهند گرديد.
‏ب‏طوريكه پيش بيني ‏م‏يشود ساخت ماشين آلات داخلي به موازات ساخت ماشين آلات خارجي به مرحله تكميل خواهند رسيد. سطح زيربناي كل ساختمانهاي طرح حدود18000متر مربع ميباشد، عمليات اجرايي ساختماني طرح از اواسط سال جاري آغاز خواهد ‏گ‏رديد و تا پايان سال 1381 به مرحله تكميل خواهد رسيد.
‏ع‏مليات تأسيس طرح نيز از اواسط سال 1380 آغاز و همزمان با عمليات ساختماني به مرحله تكميل خواهد رسيد. طي دورة عمليات اجرايي واحد توليد، وضعيت و چگونگي شرايط تهية شير و آب پنير، تغذيه گاو شيرده و شرايط حمل ‏و‏ نقل مواد اوليه مورد بررسيهاي كاملتر و دقيقتر از طرف متخصصين خارجي قرار خواهد گرفت و راهكارهاي اجرايي جهت ارتقاي كيفيت تغذيه، تجهيزات بهره برداري و همچنين روشهاي بهره برداري تعيين گرديده و مورد تاكيد قرار خواهند گرفت.

 

دانلود فایل