فایل پاورپوینت پارک

فایل پاورپوینت پارک

فایل پاورپوینت پارک

 فایل پاورپوینت پارک

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 318 کیلو بایت
تعداد صفحات 11
برای فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فایل پاورپوینت پارک

قسمتی از متن………….

پارک ملی گلستان
پارک ملی گلستان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک ملی ثبت شده در کشور ایران و پناهگاه حیات‌وحش است که در حد فاصل بین بلندی‌های البرز واقع در شرق استان گلستان واقع شده‌است. پارک ملی گلستان در قبل از انقلاب ۱۳۵۷، «پارک ملی محمدرضا شاه» نامیده می‌شد.
این پارک اولین پارک ملی ایران است که در میراث جهانی یونسکو به عنوان یکی از ذخیره گاه‌های زیست‌محیطی کره زمین به ثبت رسیده‌است.
حد غربی آن از روستای تنگراه در استان گلستان شروع می‌شود و حد شرقی آن در روستای رباط قره‌بیل واقع در استان خراسان شمالی پایان می‌یابد. این پارک، پناهگاه حفاظت شده و ویژه‌ای برای انواع حیوانات از قبیل خوک، خرس، شغال، بز کوهی، گرگ، گربه وحشی، گوزن و غیره می‌باشد.
گلستان، بزرگترین پارک طبیعی ایران است که بیش از ۹۱ هزار کیلومتر وسعت دارد.

پارک ملی گلستانپارک ملی گلستان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک ملی ثبت شده در کشور ایران و پناهگاه حیات‌وحش است که در حد فاصل بین بلندی‌های البرز واقع در شرق استان گلستان واقع شده‌است. پارک ملی گلستان در قبل از انقلاب ۱۳۵۷، «پارک ملی محمدرضا شاه» نامیده می‌شد.
این پارک اولین پارک ملی ایران است که در میراث جهانی یونسکو به عنوان یکی از ذخیره گاه‌های زیست‌محیطی کره زمین به ثبت رسیده‌است.حد غربی آن از روستای تنگراه در استان گلستان شروع می‌شود و حد شرقی آن در روستای رباط قره‌بیل واقع در استان خراسان شمالی پایان می‌یابد. این پارک، پناهگاه حفاظت شده و ویژه‌ای برای انواع حیوانات از قبیل خوک، خرس، شغال، بز کوهی، گرگ، گربه وحشی، گوزن و غیره می‌باشد.گلستان، بزرگترین پارک طبیعی ایران است که بیش از ۹۱ هزار کیلومتر وسعت دارد.