طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن کتاب نگارش پایه هفتم 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن کتاب نگارش پایه هفتم

دانلود-فایل-طرح-درس-روزانه-بر-اساس-برنامه-درس-ملی-درس-نقشه-نوشتن-کتاب-نگارش-پایه-هفتم

طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن کتاب نگارش پایه هفتم

فرمت فایل دانلودی: word
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 42
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن کتاب نگارش پایه هفتم,دانلود لینک مستقیم فایل طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن کتاب نگارش پایه هفتم ,فایل درس نقشه نوشتن کلاس هفتم درس نگارش

بخشی از متن:

طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس نقشه نوشتن  کتاب نگارش پایه هفتم

فرمت فایل:word

کاربر عزیز شما میتوانید با اطمینان کامل  فایل طرح درس روزانه درس نقشه نوشتن  کتاب نگارش پایه هفتم را از ما خریداری نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل: 

ورود به موقع به کلاس ، احوال پرسی از دانش آموزان ، حضور و غیاب ، بررسی تکالیف و فعالیتهای محول شده و امتیاز به آنها – اطمینان از سلامت روانی و جسمی دانش آموزان و تذکر برای یادداشت درس جدید.

توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان 

اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز 

ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان 

استفاده ی بهینه از حداقل امکانات 

توجه به دانش آموزان ویژه  و کم حرف .

استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس  دانش آموزان جهت تدریس .

تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون  

پاسخ به سوالات ارائه شده توسط معلم به صورت گروهی

دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی با توجه به پرسش نامه هایی که پر کرده اند گروه بندی شده اند به گونه ای که هر گروه شامل افراد گوناگون از دید شخصیتی باشد. هر گروه از دانش آموزان با توجه به حساس بودن پایه تحصیلی به دلخواه یک نام  انگیزشی را برای گروه خود انتخاب کرده اند. در هر ماه یک گروه به عنوان  معلم یار به غیر از انجام وظایف گروه یادگیری وظایف دیگری مانند یاری رساندن به معلم در امر آموزش. رابط آموزشی و . . . به عهده دارند.

در طول جلسه آموزشی بنابر تشخیص معلم در هر موقعیت مناسب توجه دانش آموزان به درس مربوطه جلب می گردد در طول جلسه آموزشی معلم دانش آموزان را از نظر روحی، جسمی ، اخلاقی، تربیتی، طرز نشستن، رعایت قوانین کلاس تحت نظر داشته و در صورت لزوم به اصلاحات لازم در این امور نیز پرداخته می شود.

بالا بردن قدرت استدلال دانش آموزان با استفاده از شیوه ی مناسب- علاقه مند کردن دانش آموزان به تدریس کتاب نگارش درس نقشه نوشتن   پایه هفتم  و مطرح نمودن سوالات مختلف و توجه دادن آنها به اهداف درس  نقشه نوشتن  .  

در خلال آموزش بنا بر تشخیص معلم از داستان و نمایش و پخش عکس و فیلم استفاده می شود. دانش آموزان گفتار و اندیشه شان را با سخن گفتن پیرامون درس نقشه نوشتن  تلفیق می کنند.همچنین کلیپی راجع به موضوع درس پخش می گردد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.