طراحي وب سايت هتل (دانلود رایگان) 💯

دانلود طراحي وب سايت هتل (دانلود رایگان) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

طراحي وب سايت هتل (دانلود رایگان)

طراحي-وب-سايت-هتل-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 75 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏پيشگفتار
‏ارتباطات در عصر حاضر و در آغاز قرن بيست و يكم الفباي زندگي صنعتي‏¸‏ مد‏ر‏ن و متمدن،‏ ‏ جوامع ‏ ‏مترقي‏ ‏ اين كره خاكي را تشكيل ‏ ‏مي‎دهد. اهميت ارتباطات و در معنايي ساده‎تر تبادل اطلاعات بين جوامع بشري و انسان‎ها كه تشكيل دهنده جوامع بشري مي‎باشند و در عصر امروز حضور آن مهم و حائز اهميت است كه به زعم بزرگان علم در جهان امروز اگر كسي خود را بي نياز از تبادل اطلاعاتي بداند در حقيقت دچار توهمي بزرگ از يك محيط پر رمز و واقعيت گشته و در حقيقت از آمادگي لازم براي ورود به قرن بيست و يكم برخودار نمي‎باشد و از قافله به شدت عقب مانده است.
‏نظريات ارتجاعي در محدود كردن جوامع بشري در دستيابي به اطلاعات مجكوم به شكست هستند پيشرفت علم و فن در جهان امروز آن قدر سريع و شتابان است كه هرگز هيچ كشور مقتدري در دنيا خود را از دريافت اخبار و اطلاعات مربوط به مراكز ديگر با كشورهاي ديگر بي نياز نمي‎داند. حتي كشورهاي در حال توسعه، يا حتي كشورهاي فقير به تناوب سود مي‎برند.
‏اگر حادثه‎اي در نقطه‎اي از جهان روي داد با مخابره خبر آن، در عرض كمتر از يك صدم ثانيه به سراسر جهان همه مردم دنيا به كمك اين قسمت از كره خاكي مي‎شتابند و همه اين‎ها ممكن نيست مگر به وسيله تكنولوژي ارتباط و اطلاعات گسترش سيستم‎هاي اطلاعاتي در سراسر جهان از قبيل ماهواره‎ها، سيستم‎هاي مايكروويو، سيستم‎هاي اطلاعات كامپيوتري و غيره…‏ جهان بزرگ ما را تبديل به يك دهكده كوچك كرده است، به طوري كه هر فرد از هر مليتي در دورترين فاصله كره خاكي مي‎تواند در آن واحد با ديگري ارتباط برقرار كند و هر اتفاقي هرچقدر كوچك و بي اهميت توسط سيستم‎هاي پيشرفته تبادل اطلاعات به دورترين فاصله از آن نقطه مخابره مي‎شود، گو اينكه فاصله در جهان ما از بين رفته و بعد جغرافيايي كره زمين و چه بسا فضاي كيهاني تبديل به مسافتي كوتاه شده است.
‏چكيده پروژه
‏پروژه در پيش رو داريد جهت انجام پروژه فارغ التحصيلي دوره علمي كاربردي كامپيوتر در سال تحصيلي 84-83 به انجام رسيده است. اين پروژه زير نظر استاد ارجمند جناب‏ آقاي‏ مهندس ترك زاده مراحل تكميلي خود را طي نمود.
‏در طراحي پروژه از نرم‎افزارهاي زير استفاده شده است:
Dream weaver*
SQL serer*
2
ASP.Net*
‏اين پروژه كليه امكانات سايت يك هتل را دارا مي‏‎باشد و اطلاعات لازم در اين زمينه را در اختيار مراجعه كنندگان مي‎گذارد.
‏به عنوان مثال فردي كه بخواهد از اين سايت استفاده نمايد بعد از مطالعه امكانات هتل و بازديد اتاق‎ها مي‎تواند با تكميل فرم رزرو اتاق مورد نظر خود را رزرو كند.
‏فصل اول
‏آشنايي بااينترنت

 

دانلود فایل