دانلود پاورپوینت مس 💯

دانلود دانلود پاورپوینت مس باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود پاورپوینت مس

دانلود-پاورپوینت-مسلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 79 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

مس
مس یکی از مفیدترین و پر مصرف ترین عناصر فلزی است و گفته می شود که اولین فلز کشف شده توسط بشر بوده است ، چون جزء محدود فلزاتی است که به شکل خالص در طبیعت یافت می شود (مثل طلا و، نقره و … ) رنگ این فلز پرتقالی مایل به سرخ است که جاذبه خاصی به آن می دهد و از دیر باز مورد تقاضای بشر بوده است .
مس
تاریخچه پیدایش مس
در حدود 6000 سال قبل از میلاد ، بشر دریافت که می تواند مس را در کوره ذوب نموده آن را به شکل مورد نظر قالب گیری نماید . به این ترتیب رابطه مابین سنگ معدن محتوی مس و مس فلزی کشف گردید و مشخص شد که می توان با کمک آتش و زغال چوب ، سنگ معدن مس را احیا نمود و مس آنرا بدست آورد . این اکتشاف سر آغاز عصر فلزات و پیدایش و شکل گیری دانش متالو ر ژی بود .
در طول قرون وسطی و در اوایل عصر جدید ، استخراج ، متالو ر ژی و تولید فرآورده های نهایی مس در اروپا متمرکز گردید و به خصوص آلمان تکنولوژی جدیدی برای صنعت مس ابداع نمود و بکارگیری مس در تولید توپ برنجی و سایر تجهیزات و ادوات نظامی موجب افزایش مصرف مس گردید .
در قرن هجدهم مرکز صنعت جهانی مس به بریتانیا منتقل گشت و این کشور تا پایان این قرن بزرگترین تولید کننده مس گردید . به طوری که 4/3 کل مس تولید شده در جهان را عرضه می داشت .
تاریخچه پیدایش مس
از زمانی که بشر آموخت سلاحها و ابزار های خود را از آهن و فولاد تهیه نماید ، مس نقش های دیگری در زندگی او پیدا کرد . مس به عنوان یک فلز با دوام و زیبا به گونه ای همه جانبه در تولید وسایل خانگی ، لوله های آب ، دریانوردی و سایر مواردی که احتیاج به فلزی مقاوم در برابر خوردگی بود ، مورد استفاده قرارگرفت . خاصیت فوق العاده آن در هدایت جریان برق ( بعد از نقره ) سبب گردید که در قرن بیستم بیشترین کاربرد را در این زمینه داشته باشد.
تاریخچه پیدایش مس

 

دانلود فایل