دانلود پاورپوینت فرآیند رسیدگی به شکایات 💯

دانلود دانلود پاورپوینت فرآیند رسیدگی به شکایات باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود پاورپوینت فرآیند رسیدگی به شکایات

دانلود-پاورپوینت-فرآیند-رسیدگی-به-شکایاتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 32 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم فرآیند رسیدگی به شکایات
شکایت ابزار نارضایتی افرادی است که نیاز به پاسخگویی دارد و تنها بخش کوچکی از نارضایتی سیستم خدماتی را منعکس کند.
دلیل شکایت اکثر بیماران این است که می خواهند صدای آنها شنیده شده و از آنها عذرخواهی به عمل آید.
برای داشتن یک رویکرد موثر به شکایت و شکایت کننده باید ابتدا علت اصلی شکایت مشخص گردد چرا که برآورده نشدن انتظارات و یا تأخیر در کیفیت ارائه خدمات سبب عدم احساس رضایت می شود .
برای رسیدگی موثر به شکایت در بیمارستان ضروری است ارائه دهندگان خدمات خود را « موظف» به برآورده ساختن نیازهای مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان بدانند.
نگهداري و بهبود
نتایج پياده سازي فرآيند رسیدگی به شکایات
اصطلاحات و تعاريف
اصول راهنما
چارچوب رسيدگي به شكايات
طرح ريزي و طراحي
عمليات فرايند رسيدگي به شكايات
فهرست مطالب
اهمیت فرآیند رسیدگی به شکایات
اصولاً شکایت با بار منفی همراه است و به طور طبیعی هیچ انسانی دوست ندارد مورد شکایت واقع شود
باز هم طبیعی است که بشر به طبیعت ذات خود، متقاضی و خواستار آرامش و ثبات و امنیت باشد و کسی از تنش و درگیری و شکایت خوشش نمی آید
به هر حال در حکومت های مردم نهاد حاکمیت بعنوان نماینده مردم وظیفه دارد درخواستها و ملاحظات آنها را در ارائه خدمات در نظر بگیرد و مانع از نارضایتی آنها گردد.
چراشكايات مهمند؟
يك راه ساده براي پيدا كردن مسئله
شكايت يك هديه – گنج پنهان
Complaint Management System

 

دانلود فایل