دانلود پاورپوینت سازمان های قرن 21 9 اسلاید pps

دانلود پاورپوینت سازمان های قرن 21 9 اسلاید pps

دانلود پاورپوینت سازمان های قرن 21 9 اسلاید pps

دانلود پاورپوینت سازمان های قرن 21  9 اسلاید pps

دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 194 کیلو بایت
تعداد صفحات 9
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

قسمتی از محتوی ورد

تعداد اسلاید : 9 صفحه

www.
feslamieh.
blogfa.
com 1 سازمانهای قرن 21 فاطمه اسلامیه دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی www.
feslamieh.
blogfa.
com 2 سازمانهای شبدری Shamrock Organizations برگ اول: هسته حرفهاى و متخصص افرادی باصلاحیت، حرفهاى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند.
این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى كه سازمان را از رقباى آن متمایز مىسازد، برای سازمان ضروری اندو ركن اصلى سازمان مىباشند.
برگ دوم: مقاطعهكاران و پیمانكاران شرکتهایی هستندكه با سازمان قرارداد می بنـدند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها وخدماتسازمانراانجام می دهند.
برگ سوم: نیروی كار انعطاف پذیر شامل نیروهاىقراردادى، پارهوقتها، نیمه وقتها، كارگران موقتى و فصلى و همه كسانى كه به صورت پروژهاى براى سازمان كار مىكنند،هستند كه در دورانهـای اوج كار برای رفع نیاز سازماناستفاده می شوند.
www.
feslamieh.
blogfa.
com 3 سازمانهای یادگیرنده Learning Organizations سازمان یادگیرنده سازمانی است که در آن افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی است که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند.
به اعتقاد « سنگه » تحقق سازمان یادگیرنده مشروط به تحقق همزمان 5 اصل مهارتهای فردی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی می باشد.
www.
feslamieh.
blogfa.
com 4 ابداع کننده عبارت « سازمان بدون مرز »: « جک ولش » رئیس هیات مدیره جنرال الکتریک بود که قصد حذف كردن مرزهای عمودی و افقی و همچنین سدهای بیرونی بین شركت، مشتریها و عرضه كنندگان را با GE داشت.
در « سازمان بدون مرز » هیچ یك از مرزهای افقی، عمودی، خارجی و جغرافیایی، محدود و محصور نمی شود.
« سازمان بدون مرز » تلاش می کند تا : زنجیره فرماندهی را از بین ببرد، حوزه یا قلمرو کنترل از میان برداشته می شود و تیمهایی که دارای استقلال و اختیار عمل هستند، جایگزین دوایر می شوند.
در « سازمان بدون مرز » مدیریت با برداشتن مرزهای عمودی سلسله اختیارات را در سطح افقی گسترش می دهد.
سازمانهای بدون مرز Boundaryless Organizations www.
feslamieh.
blogfa.
com 5 یک سازمان مركزی كوچك كه بر اساس قرار دادهایی برای تولید، توزیع، بازار یابی و سایر وظایف حیاتی به سایر شركتها متكی است.
سازمان شبكه ای به معنی ساده، شبكه ای از سازمانهاست كه دارای مرزهای منعطف، استقلال كاری بالاو برنامه ریزی استراتژیك بوده و در آنها چندین هدف مورد توجه است.
در سازمان شبكه ای، قدرت رقابتی افزایش می یابد و خاصیت هم افزایی سبب می شود كه در مجموعه سازمانها نسبت به بهره برداری از فرصتهای موجود، توانمندی بیشتری بوجود آید.
سازمانهای شبکه ای Network Organization www.
feslamieh.
blogfa.
com 6 سازمانهایی هستند كه در آن گروهی از افراد با هم كار میكنند تا مشكلات كسب و كاری را برطرف كرده یا یك فرایند جدیدی را تعریف و تدوین كنند و بعد از ای