دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات 31
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

هدف و دامنه كاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و كوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

طرح تجاری (BUSINESS PLAN) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرح تجاری می گویند nاهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است كه سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .

nالف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می كند nب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمركز كند. nج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد . nد: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همكاری در شرایط سخت كمك می كند . nه: در صورتیكه در مقاطع سازمانی یك طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد .

nو: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها كمتر می توانند باعث تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند . nز: موقعیت مناسب و مساعد برای شركت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود . nح: با داشتن یك طرح تجاری مناسب می توان نیازمندی های یك آینده موفق را با واقعیت های موجود كنونی مقایسه كرد و میزان تغییرات موردنیاز شركت را تجزیه و تحلیل كرد . nط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل شدن به یك موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد. n