دانلود پاورپوینت آنالیز روغن 1 💯

دانلود دانلود پاورپوینت آنالیز روغن 1 باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود پاورپوینت آنالیز روغن 1

دانلود-پاورپوینت-آنالیز-روغن-1لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 45 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
آنالیز روغن
مقدمه
امروزه در بسياري از شركت ها ، تلاش بر این است تا اطلاعات جامع تری از تجهيزات را بصورت طبقه بندي شده در اختيار داشته باشند و با كنترل اطلاعات و شرايط لازم از بوجود آمدن توقف هاي غیر منتظره جلوگيري كنند.
با توسعه تكنولوژي و پیشرفت صنایع، كنترل تجهيزات ماشين آلات و روانكارها به يك برنامه مدرن آناليز روغن تبديل شده كه نتيجه آن مراقبت و نگهداري بهينه تجهيزات،‌ صرفه جويي در مصرف انرژي و افزايش عمر ماشين آلات خواهد بود.
تعریف آنالیز روغن
” آنالیز روغن” از خانواده برنامه های PM ، یك برنامه اجرایی نگهداری و تعمیرات بر پایه مراقبت وضعیت شرایط روانكار است كه با تمركز بر وضعیت روانكار و انجام آزمایش های گوناگون در محل كار با استفاده از تجهیزات و آزمایشگاه های معتبر صورت می گیرد.
در كل، اساس کار آناليز روغن عبارتست از: انعکاس وضعيت دقيق ماشين براي يک دوره زماني معين از طريق نشان دادن وضعيت دستگاههاي مکانيکي در حال کار.

مواد خارجي موجود در داخل روغن
1 – موادي که در اثر تغييرات فيزيکي و شيميايي روغن- از قبيل اکسيداسيون در روغن – به وجود مي‌آيند. 2 – مواد خارجي از قبيل ضديخ و سوخت و آب که وارد روغن مي‌شوند. 3 – مواد حاصل از سايش قطعات ماشين که وارد روغن مي‌شوند.

 

دانلود فایل