دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

مشخصات فایل

تعداد صفحات 36
حجم 291/638 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP جهت رشته IT در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

 

امروزه از پروتكل های متعددی در شبكه های كامپيوتری استفاده می گردد كه صرفا تعداد اندكی از آنان به منظور انتقال داده طراحی و پياده سازی شده اند . اينترنت نيز به عنوان يك شبكه گسترده از اين قاعده مستثنی نبوده و در اين رابطه از پروتكل های متعددی استفاده می شود. برای بسياری از كاربران اينترنت همه چيز محدود به وب و پروتكل مرتبط با آن يعنی HTTP است، در صورتی كه در اين عرصه از پروتكل های متعدد ديگری نيز  استفاده می گردد. FTP  نمونه ای در اين زمينه است . تصوير اوليه اينترنت در ذهن بسياری از كاربران،  استفاده از منابع اطلاعاتی و حركت از سايتی به سايت ديگر است و شايد به همين دليل باشد كه اينترنت در طی ساليان اخير به سرعت رشد و متداول شده است .

 

 

 

 

 

بسياری از كارشناسان اين عرصه اعتقاد دارند كه اينترنت گسترش و  عموميت خود را مديون  سرويس وب می باشد . فرض كنيد كه سرويس وب را از اينترنت حذف نمائيم . برای بسياری از ما اين سوال مطرح خواهد شد كه چه نوع استفاده ای را می توانيم از اينترنت داشته باشيم ؟ در صورت تحقق چنين شرايطی ،  يكی از عملياتی كه كاربران قادر به انجام آن خواهند بود ،  دريافت داده ، فايل های صوتی ، تصويری و ساير نمونه فايل های ديگر با استفاده از پروتكل FTP (برگرفته از File Transfer Protocol ) است.  

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
ویژگی های پروتکل FTP
Passive Mode
ملاحضات امنیتی
پیکربندی فایروال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢