دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن 💯

دانلود دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن

دانلود-مقاله-نگهداری-و-تعمیرات-مخازنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 54 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏2
‏مقدمه‏
‏ ‏صنعت نفت ، مهمترين بخش اقتصاد كشور و خواه ناخواه اين صنعت از ديرباز در سرنوشت سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، اقتصادي ما ايفاگر نقش بسيار حساس و مهمي بوده است .‏ ‏با اكتشاف نفت در ايران كشور ما يكباره در كش وقوس‏ ‏سياست بازيها اعمال نفوذها و قدرت طلبيها قرار گرفت واين ماده حياتي كه چرخ بزرگترين صنايع دنيا رابه گردش در مي آورد محور اصلي تغيير وتحولات در چهره سياسي واقتصادي كشور ما گرديد .
‏ تاريخ نفت ايران سرشار از رمز ورازها و پيچيدگيهايي است كه همچنان ناگشوده مانده و كسي را ياراي آن نيست كه به روشني بگويد در اين جولانگاه صنعت و سياست قدرتهاي بزرگ ، چه رويدادهايي به وقوع پيوسته ، رويدادهايي كه متضمن سودها و زيانهايي براي سرزمين بوده است .
‏ صنعت نفت ، صنعتي است بسيار عظيم و گسترده كه در واقع ستون فقرات صنايع و اقتصاد و پايه هاي استراتژيهاي سياسي قرن بيستم را تشكيل مي دهد . در اهميت نفت بايد گفت كه تاكنون در جهان ارزش هيچ گنجينه و ثروتي حتي‏ ‏در مجموع به پاي نفت نرسيده وتمام پيشرفتهاي قرن حاضر به نحوي ، مولود اين ماده طبيعي بدون جانشين وگرانبها ست .
‏ فعاليت صنعت در ايران نيز كه از نزديك به يك قرن پيش آغاز شده است و اكنون نيز ادامه دارد ، از همان ابتدا همواره از ارزش ويژه و ممتاز برخوردار وكم و بيش ، محور تحولات و رويدادهاي تاريخي كشور بوده است .

 

دانلود فایل